- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
Alle publieke klachten
Raadpleeg de publieke klachten op ons platform zodat je oplossingen kunt vinden in geval van een probleem met een product of een dienst. Je kunt zoeken op naam van het bedrijf, de sector of de status van de klachtenbehandeling.
-
J. V.
7/11/2022
Problemen met terugbetaling
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Op 6 oktober bestelde ik enkele goederen online bij Hunkemöller voor een totaalbedrag van 142.96 euro. Ik had een cadeaubon ter waarde van 75 euro; het resterende bedrag - 67.96 euro - betaalde ik m..."
afgesloten Succesvol -
J. V.
17/06/2022
Bestelling niet ontvangen
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste, Ik deed op 27/5 een bestelling, betaalde rechtstreeks het bedrag en kreeg vervolgens een bevestiging van de bestelling. Op 9/6 stuurde ik hiervoor een mail zonder reactie. Vandaag gebeld en ..."
afgesloten Niet succesvol -
D. V.
16/02/2022
Problemen met terugbetaling
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste, We probeerden op 17 en 18 december een product te bestellen maar bij de betaling via Visa verscheen de melding "oeps er is iets misgegaan" Er werd geen product geleverd maar er werd wel 2 x ..."
afgesloten Succesvol -
M. V.
1/02/2022
Problemen met bestelling
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste Ik bestelde tijdens de solden voor 325 euro, maar met de mooie acties moest ik net geen 80 euro betalen. Ik kreeg een orderbevestiging met de melding dat ik de bestelling morgen in huis zou ..."
afgesloten Niet succesvol -
J. b.
24/01/2022
Problemen met terugbetaling/klantendienst onbereikbaar
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste, Ik bestelde op 12/11 enkele items op de webshop via een bon ter waarde van 100 euro die ik op socialdeal kocht van hunkemoller. Ik retourneerde hiervan enkele items voor een waarde van ongev..."
afgesloten Succesvol -
S. D.
4/01/2022
Bestelling niet ontvangen
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste, ik plaatste op 22/12/2021 een bestelling bij Hunkemöller die op 23/12/2021 16:00 door bpost in de brievenbus geleverd werd. Pakket was echter te groot voor onze brievenbus (als ik de afmeti..."
afgesloten Niet succesvol -
K. D.
3/01/2022
Retourneerbeleid
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste, ik kocht in de hunkemoller in Leuven lingerie twv 90 euro. Wanneer ik vroeg of het mogelijk was te ruilen zei de verkoopster tegen me dat dit geen probleem was en ik steeds mocht terugkomen. He..."
afgesloten Niet succesvol -
J. V.
24/12/2021
Bestelling niet afgeleverd
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste, ik heb online een bestelling gedaan die naar mijn postkantoor gestuurd zou worden. Ik heb nooit iets ontvangen, noch mail, noch iets anders. Toen ik jullie app geïnstalleerd had stond er bij de..."
afgesloten Niet succesvol -
I. V.
4/12/2021
Problemen met terugbetaling
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste Ik bestelde begin februari een artikel bij Hunkemöller met de betaalperiode Klara ‘achteraf betalen’. Ik kreeg enkele dagen later een mail dat men pakket afgeleverd was in de winkel en klaar..."
afgesloten Niet succesvol -
S. V.
25/11/2021
Bestellingen niet ontvangen
Hunkemöller CONSUMPTIEGOEDEREN
"Beste, Ik bestelde online 4 bh's met een voucher van Social deal, ik betaal mijn bestellingen en krijg bericht dat ze naar de winkel worden gestuurd voor ophaling. Bijna 2 weken later moet ik zelf inf..."
afgesloten Niet succesvol
Hulp nodig?
Bel ons op 02 892 37 05Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)