- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
Alle publieke klachten
Raadpleeg de publieke klachten op ons platform zodat je oplossingen kunt vinden in geval van een probleem met een product of een dienst. Je kunt zoeken op naam van het bedrijf, de sector of de status van de klachtenbehandeling.
-
R. C.
17/01/2021
Aangetekende zending volgens track&trace in brievenbus geleverd maar niet ontvangen
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Goede namiddag, Volgens het track&trace systeem van Bpost werd mijn pakje met nummer LD025500095BE in mijn brievenbus afgeleverd op 11/01/2021 om 11h52. Er was echter niets te vinden in mijn bus. Op..."
-
D. D.
15/01/2021
Pakje nog steeds niet aangekomen en geen enkele manier om Bpost hierover te bereiken
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Geachte, afgelopen zaterdag verstuurde ik een pakje en dat is nog steeds niet aangekomen. Pakjes die ik hierna verstuurd heb, zijn wel allemaal al aangekomen. Verder heb ik ook geen enkele manier om..."
-
J. P.
13/01/2021
Pakket wordt telkens op fout adres geleverd
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Beste, Vorige week werd ik gecontacteerd door een man die zei dat er steeds pakketjes aan mij geadresseerd op zijn adres toekomen. Bizar. Onze adressen hebben dezelfde huisnummer en eenzelfde stad ..."
-
D. M.
13/01/2021
Verlies inschrijvingsbewijs DIV auto
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Mijn verzekeraar schreef mijn auto in via internet. Het inschrijvingsbewijs werd door de DIV verstuurd via BPOST. BPOST geraakt mijn inschrijvingsbewijs blijkbaar zomaar kwijt. Plots is mijn pakket..."
afgesloten Succesvol -
A. h.
13/01/2021
b post
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"beste , op 09.11.2020 heb ik mijn niet vervallen dienstencheques geldig tot 30.11.2020 opgestuurd naar dienstencheques Vlaanderen postbus 76 1080 Brussel op op 11.01.2021 kreeg ik de brief terug va..."
-
G. V.
12/01/2021
pakje dat bpost niet kon leveren en moest afgehaald worden is zoek
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Beste, Deze klacht heeft met 3 verschillende zendingen te maken: 1.Zending CE394792732BE, waarvoor we klacht hebben ingediend (SR 1-32552329740) is op 4/12/20 door ons verzonden en nog altijd ni..."
-
M. C.
12/01/2021
Postpunt weigert aangetekende zending uit te reiken
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Beste, In verband met de uitreiking van bovenvermelde aangetekende zending ervaar ik volgende problemen: 1) De postbode steek op vrijdag 8/1 zonder aanbellen (ik was de hele dag thuis) een briefje i..."
-
J. V.
12/01/2021
Niet volledig bedrag wordt terug betaald
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Beste , ik verzende een modelboot naar Nederland met het trackingnummer 329907076438611533 op datum van 02/11/2020. U bent er in geslaagd dat op datum van 04/11/2020 dat het pak al onvindbaar was via..."
afgesloten Niet succesvol -
M. C.
11/01/2021
Mijn 21ste klacht sedert augustus 2019
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Ik ben geabonneerd op het weekblad The New Yorker. De postbode bracht mij op 28/12/2010 het nummer van 21 december 2010. Vandaag, 11/01/2021, kreeg ik het dubbelnummer van 4 & 11 januari 2021. Zo heb..."
Behandeld door Test Aankoop -
W. V.
9/01/2021
Pakjes worden niet geleverd
bpost POSTDIENSTEN EN ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE
"Beste, Pakjes worden niet geleverd en moeten steeds opgehaald worden in het postkantoor. De postbode belt aan en op het zelfde moment steekt hij al een briefje in de bus om in het kantoor erachter t..."
Hulp nodig?
Bel ons op 02 892 37 05Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)