Alle publieke klachten

Raadpleeg de publieke klachten op ons platform zodat je oplossingen kunt vinden in geval van een probleem met een product of een dienst. Je kunt zoeken op naam van het bedrijf, de sector of de status van de klachtenbehandeling.

  • V. B.

    22/02/2021

    Amazon prime abonnement zonder mijn toestemming

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik zag dat op het rekening uittreksel van mijn creditcard zowel in december als januari 2021 een betaling geregistreerd van iets meer dan 9 € voor een abonnement Amazon Prime (video?)dat ik niet heb b..."
  • P. V.

    21/02/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, op 22/11/2020 bestelde ik een smartwatch fossil FTW 4017. Begin december 2020 ontving ik een pakje van amazon. Een bruine omslag met daar in in doorschijnende plastiek de wijzerplaat van mijn b..."
  • C. D.

    11/02/2021

    Gsm met garantie

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Wij hadden een Gsm (Xiaomi MI Note 10 smartphone) via jullie aangekocht. *er komt een probleem met de gsm die onder garantie valt. Bij contact op te nemen (12/10/20) wordt er ons gevraagd ..."
  • J. D.

    18/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde op 20 november 2 artikelen op amazon.nl. Het betreft een macbook pro en een ipad pro. Ik heb deze artikelen helaas te laat gekregen en ze waren in een andere webwinkel goedkoper. Du..."
  • Y. N.

    6/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, ik bestelde een headset op 4/2/19 ordernummer 303-4884510-3606700. Wegens een technische defect, toestel teruggegeven (februari/maart2020). Amazon erkent probleem en vraagt om de bestell..."
    afgesloten Niet succesvol
  • R. K.

    5/01/2021

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Ik heb op 7 augustus een macbook pro en een iphone 11 pro max besteld op amazon.fr. Ik heb beide artikelen op 30 september afgegeven in een Bpost punt en heb hiervan het etiket bijgehouden. Na e..."
    afgesloten Succesvol
  • A. P.

    19/12/2020

    Problemen met terugbetaling

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, op 07 november plaatste ik een bestelling voor een webcam. Ik kreeg die pas toe op 01 december terwijl er bij de status stond dat de webcam op 11-12 november zou toekomen. Daarna werd de datum ..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • J. V.

    9/12/2020

    Blokering van account

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Op 27/11 (black Friday) heb ik via Amazon 2 items besteld. Twee dagen later, krijg ik een bericht dat mijn account geblokkeerd is. Ik moest documenten bezorgen om te bewijzen dat de credit..."
    afgesloten Niet succesvol
  • L. V.

    8/12/2020

    Bestelling na verzending eenzijdig opgezegd door Amazon

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste, Ik bestelde een twee tal weken geleden een artikel dat afgeprijst stond op Amazon.de. Vandaag kijk ik op mijn account en zie ik dat Amazon dit eenzijdig en zonder verwittigen blijkbaar heeft..."
    afgesloten Niet succesvol
  • J. T.

    8/12/2020

    Probleem met levering

    AMAZON CONSUMPTIEGOEDEREN

    "Beste Ik bestelde op 17/11/2020 een PlayStation 5 via de Duitse Amazon website. Dit was een van de weinige plaatsen waar er stock was en ik er in slaagde een toestel te bemachtigen. De levering..."
    afgesloten Niet succesvol

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)