back

Problemen met reparatie van een laptop onder garantie

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. T.

aan: MEDION

19/04/2023

Beste, Ik stuurde een laptop in ter reparatie onder garantie: - ik nam contact op met de klantendienst via het onlineformulier, hierbij gaf ik een duidelijke omschrijving van het defect (batterij laadt niet meer op, laptop werkt perfect als hij in de stekker steekt) - na ontvangst van een aantal vragen per mail, nam ik telefonisch contact op met de klantendienst en legde nogmaals het defect uit. - klantendienst bezorgd met een retourformulier en ik mag de laptop versturen via UPS - na enkele dagen krijg ik plots een prijsopgave en de melding dat het niet onder garantie wordt gerepareerd. Bovenop moet er een kost betaald worden als we het toestel ongerepareerd terug willen ontvangen. - ik nam opnieuw telefonisch contact op, ditmaal via een duur 0900-nummer om te melden dat ik het hiermee niet eens ben: Blijkbaar zou er nog vanalles miszijn met het toestel, zoals een kapotte USB-poort en zou het beschadigd aangekomen zijn. Hierdoor wordt het toestel niet onder garantie hersteld. Medion heeft verschillende kansen gehad dit te vermelden, zij hebben dit niet gedaan. Als ik had geweten dat er kosten zouden verbonden zijn, kon ik het toestel perfect gebruiken als het in de stekker steekt. Tijdens het laatste gesprek verbreekt de helpdesk medewerker het gesprek zonder reden.

Gewenst oplossing

  • Herstelling
  • De laptop moet kostenloos terug worden bezorgd, of onder garantie worden hersteld.

Berichten (1)

MEDION

aan: S. T.

20/04/2023

Geachte, We hebben reeds meerdere malen contact gehad met mevrouw Tuyteleers. Gezien de manier van het verpakken van het notebook kunnen we de prijsopgave niet laten vervallen. Er is een mogelijkheid tot het ongerepareerd retour sturen van het notebook. Hierbij zal dan enkel de accu gerepareerd worden. De overige schade zal ongerepareerd blijven. We hebben mevrouw Tuyteleers aangeboden om foto's toe te sturen zoals wij het notebook ontvangen hebben echter wilt mevrouw deze niet ontvangen. Met vriendelijke groet, Medion Service Center Natasja Kranen De service-hotline in Nederland is bereikbaar op 0900-2352534 en in België op 02-2006198. Openingstijden van de service hotline in België: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 19:00 uur en weekenden en feesagen zijn we gesloten. In Nederland is de service hotline geopend: maandag t/m vrijdag van 07:00 uur tot 21:00 uur. Zaterdag van 10:00 uur tot 18:00 uur. Zon-en feesagen van 10:00 uur tot 14:00 uur. Wanneer u geen garantie meer heeft op uw product, kunt u in Nederland en België tijdens kantooruren op respectievelijk 0900-5433833 en 0900-51111 contact opnemen. In onze MEDION Community kunt u andere gebruikers en ook medewerkers ontmoeten, uw ervaringen delen en uw kennis doorgeven. U vindt onze MEDION Community op community.medion.com. U vindt ons op internet via de volgende links: :www.medion.com/nl :www.medion.com/be :www.medionshop.be :www.medionshop.nl KvK: 12045475 Disclaimer: Deze informatie is uitsluitend bedoeld voor de persoon die als ontvanger in dit bericht staat aangemerkt. Gelieve ter kennisname aan te nemen dat doorsturen, kopiëren of distribueren van de inhoud van dit bericht niet is toegestaan. Verder kunnen aan deze email-correspondentie geen rechten worden ontleend. Mocht u dit bericht per vergissing hebben ontvangen, dan verzoeken we u de afzender hiervan op de hoogte te stellen, waarna het bericht gewist dient te worden. Voor zover u persoonlijke gegevens opgeeft in uw verzoek, gebruiken wij deze uitsluitend op basis van de vereisten voor gegevensbescherming. Details zijn beschikbaar in het gedeelte "beleid" op onze website. Details met betrekking tot uw recht op bezwaar onder artikel 21 GDPR - AVG worden hier ook uitgelegd.