back

Niet akkoord met de aangerekende kosten reparatie

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. L.

aan: MEDION

11/04/2023

Beste, Ik heb een probleem van vervroegde veroudering met het volgende toestel: Categorie: DAB+ Mikro Audio Sys. MD44087 Si.Schw BE Merk: Medion Model: DAB+ Mikro Audio Sys. MD44087 Si.Schw BE Details: Eerste melding over defect aan CD-speler en display tijdens de garantieperiode doorgegeven. Aankoopdatum: januari 2020 Ik zou graag willen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost aangezien het apparaat nog steeds kan gebruikt worden zonder cd-speler. Daarnaast was de eerste melding van het defect gegeven tijdens de garantieperiode. Ik krijg geregeld melding en telefoon met de vraag om een beslissing van mijn kant wat met het toestel moet gebeuren. 3 opties. 1. betaling van een prijs die hoger is dan aankoop van een nieuw toestel. Dit is het stimuleren van de wegwerpmaatschappij. Eerste melding was trouwens tijdens de garantieperiode 2. betaling van de terugzendkost voor een niet gerepareerd toestel. Gezien eerste melding tijdens de garantieperiode, kunnen we hier niet mee akkoord gaan. 3. Akkoord gaan met vernietiging van het toestel. Niet akkoord gezien eerste melding reeds gebeurd is tijdens de garantieperiode. Met vriendelijke groeten, BL

Gewenst oplossing

  • Als compromis: kosteloos terugbezorgen van het niet gerepareerde toestel.

Berichten (1)

MEDION

aan: B. L.

14/04/2023

Geachte heer/mevrouw, We hebben zojuist contact gehad met de heer Lampaert en besproken dat we de offerte gaan laten vervallen. Het toestel zal gerepareerd worden en retour gestuurd worden. Met vriendelijke groet, Medion Service Center Natasja Kranen De service-hotline in Nederland is bereikbaar op 0900-2352534 en in België op 02-2006198. Openingstijden van de service hotline in België: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 19:00 uur en weekenden en feesagen zijn we gesloten. In Nederland is de service hotline geopend: maandag t/m vrijdag van 07:00 uur tot 21:00 uur. Zaterdag van 10:00 uur tot 18:00 uur. Zon-en feesagen van 10:00 uur tot 14:00 uur. Wanneer u geen garantie meer heeft op uw product, kunt u in Nederland en België tijdens kantooruren op respectievelijk 0900-5433833 en 0900-51111 contact opnemen. In onze MEDION Community kunt u andere gebruikers en ook medewerkers ontmoeten, uw ervaringen delen en uw kennis doorgeven. U vindt onze MEDION Community op community.medion.com. U vindt ons op internet via de volgende links: :www.medion.com/nl :www.medion.com/be :www.medionshop.be :www.medionshop.nl KvK: 12045475 Disclaimer: Deze informatie is uitsluitend bedoeld voor de persoon die als ontvanger in dit bericht staat aangemerkt. Gelieve ter kennisname aan te nemen dat doorsturen, kopiëren of distribueren van de inhoud van dit bericht niet is toegestaan. Verder kunnen aan deze email-correspondentie geen rechten worden ontleend. Mocht u dit bericht per vergissing hebben ontvangen, dan verzoeken we u de afzender hiervan op de hoogte te stellen, waarna het bericht gewist dient te worden. Voor zover u persoonlijke gegevens opgeeft in uw verzoek, gebruiken wij deze uitsluitend op basis van de vereisten voor gegevensbescherming. Details zijn beschikbaar in het gedeelte "beleid" op onze website. Details met betrekking tot uw recht op bezwaar onder artikel 21 GDPR - AVG worden hier ook uitgelegd.