back

Tegoed geschenkkaart

MediaMarkt Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. C.

aan: MediaMarkt

31/01/2023

Beste, 7 november 2022 probeerde ik op de website van Mediamarkt.be een telefoon te bestellen met een waarde van 209 euro (Blackfriday deal). Ik had echter twee geschenkkaarten (120 euro en 100 euro). Tijdens het plaatsen van de order kwam er een foutmelding op de bestelpagina en werd de pagina ververst. Bij het opnieuw proberen plaatsen van de bestelling viel het echter meteen op dat het saldo van de geschenkkaarten verminderd was met 209 euro (1 had nog saldo 0 euro, de andere 11 euro). Dit zonder dat er een order was doorgegaan. De nummers van de geschenkkaarten bedragen (5321750133357 twv 100 euro (resterend saldo 11euro) en 5301039811254 twv 120 euro (resterend saldo 0euro). Mediamarkt werd onmiddellijk telefonisch gecontacteerd om dit probleem te melden. Er werd toen vermeld dat dit inderdaad niet de bedoeling is en dat dit doorgestuurd zou worden naar de betreffende dienst om dit probleem recht te zetten. De tijd verstreek en weken werd er niets gecommuniceerd, noch opgelost. Verschillende malen werd mediamarkt gecontacteerd. Telkens werd onvriendelijk vermeld dat geduld dient uitgeoefend te worden. Na het laatste telefoongesprek werd duidelijk vermeld aan de klantendienst dat hier een compensatie mocht tegen overstaan. De telefoon die toen wenste aangekocht worden is echter ook verduurd van 209 euro naar 279. 2 weken terug kreeg ik dan na 2 maand (!) het onvriendelijk mailtje, zonder excuses noch compensatie, dat de tegoedbonnen hersteld werden naar de oorspronkelijke waarde van 100 en 120 euro. Bij het proberen bestellen van de telefoon bleek het probleem nog steeds niet rechtgezet en is het saldo tot heden nog 0 en 11 euro.... Op 31/01/2023 kreeg ik het bericht van Mediamarkt: "We contacteren u met betrekking tot uw bestelling 55066064 Wij informeren u graag dat uw terugbetaling gebeurd is met geschenk kaarten. Deze zijn per mail verstuurd op 23/11/2022" Dit is echter complete nonsens! Op 23/11/2022 werden noch terugbetalingen noch geschenkkaarten ontvangen via mail. Wat echter wel die dag gebeurd is een bestelling van de telefoon via mijn professioneel emailadres. Dit werd mij telefonisch aangeraden via een medewerker van Mediamarkt, daar de Blackfriday actie bijna ging verlopen. Het gebruik van mijn ander emailadres was echter om te vermijden dat zou gelinkt worden aan de geschenkkaarten. Het bestelnummer is 55119521 en werd besteld met het emailadres r.callens@outlook.be. Het lijkt me dat deze bestelling en de terugzetting van de tegoedbonnen met elkaar verwisseld worden?! In bijlage het betalingsbewijs van de betaling via Online Bancontact. Dit staat dus los van het voorval met de geschenkkaart. Dit is de laatste maal dat ik persoonlijk contact opneem met jullie klantendienst. Indien dit voorval niet opgelost worden via deze weg voel ik mij genoodzaakt mijn dossier in te dienen bij mijn raadsheer (gerechtskosten schrikken mij niet af, wij zijn hiervoor verzekerd). Ook zal de media betrokken worden zodat het grote publiek nog maar eens te horen krijgt wat een misdadige organisatie jullie zijn en zal ik er alles aan doen om jullie door het slijk te trekken. Dit verhaal zal gedeeld worden op alle fora, facebook, google.... Ik heb zeer veel geduld gehad om dit probleem op te lossen en telkens opnieuw krijg ik het deksel op de neus voor een fout die door JULLIE gemaakt werd. Het is een regelrechte schande dat een klant zo moet bedelen om zijn geld, dit vanwege een lapsus van een winkelketen. Hopelijk is dit de laatste maal.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 279,00
  • Schadevergoeding

Berichten (2)

MediaMarkt

aan: R. C.

06/02/2023

Beste klant, Bedankt voor je mail. Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen. Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230131-063742. We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag. Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment. Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus? Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord: s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19 Wij danken u alvast voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Media Markt Belgie [---002:000499:50667---]

MediaMarkt

aan: R. C.

06/02/2023

Beste Meneer Ruben, We willen u graag informeren dat wij 2 cadeau bonnen voor u hebben gemaakt één ter waarde van 120Eur en een tweede ter waarde van 89Eur die naar uw E-mail zijn gestuurd. De 11Eur die u gebruikte voor uw bestelling zijn op uw bankrekening gestort. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Lucas MediaMarkt Belgie Contacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:038476:57930---] :secure-web.cisco.com/1zSXtIYsbVLK67FCYE0CueNL9hDXw6DV6I3SSM6W5B882pq9K-XC1D_tUxqSz4CN53FOFZ7SLXZfQ6EVrUOkdpXYDswae9RJievxiU7Rk6i_wVBsh7qU-N9krY3ulkPqGM2PgIH5AWMxeDjmJYtYaP-ZckI3ZbCz5GSXaS_qJlSwkSIXjPc-uyJHmZw_8wx3gOFOwPyaGIqbK4bXTHeN10xXFppF5N-Bg9Du2RxVaworqM1gUJxnLmpoVl2SX8owbsbNWyHZzGkeRKiczLn0JTJWKyNB9D3qB6PwGZOu6v-qqzcHpNXKg2FmCdcUtSjCwbkpp5iQ69fRZSaVg4Jl_-9eONxCFxEGvRpw7Zan0riqj0B1ntuTbbuPz4SNhRpDNxygeYhagE0oSusYiDYc8ijKWLMPdRr-2as1TI96ErbdyPHr22uX2wkGICDy8nj6kpP3dNh4X7sMIkWsKTH245g/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1dVPr7ccQwi-DxlFKrcZn17ZwevlfqUA0f0s-PFJbQV7rESrlOkCbPSGK4Rufg878S0C4Mv0_AXVSVVRaS3W9AFCXGjWlLT0PzThZA3DXvQF3cfzRCAFLtDuruT-YszrY1mpvaN3uvdW4pkzFMU9IxD_mz4ECBOHdV1ncy7jZl8xnXcq2pkJgk1ks34hChGGVEB0_ixaENmPzszNXWTJ1vu2KgT1QeuSC2gW-MOJmzFHSOc2kUswLnls1kFPTsB-LPc9IAYnZDJD8_CSfvvGEOZnrMWzxwtWL4X3vWGoElc4bE9txESjAJ0IKrhOEg5KJprSRJKOSvQUEtSqO9MUo2kwN98WKJlzDXx6VHcKEUFX6QKZ5N0DTRoKA8kfSr8J2raWUoWrOamhMaRFVZPQV8MdUnQY_SRWrgVMngwE8zDplDfed2X9f7IXvLPEcYlw4vCdCAzAwcRXDYKuWz1NEZg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1zATl36j1AczaC8pRj1wrwa1dHzF8kSAH0kKcvFIjoBts7SSRGlZfzZl9yqxamY_UIVWx9q0x9PlEGLKZUHplx_eWNOOrs1O8ijAHCm5aY6OeucVxCzu7Mxq0zy2Y9ykEE-_YsTGeybx93sFZSIOxJJE0YFjkO8HXbYeu9k-rv7QLipNyaFHo6SbwtEpeobyGzrepjMcBeNusMOj6EbZGGYC48j-be9izeOXVV4P6S-gyJuKLXfvzJ7Mh2Z8LeYwp4rdF-hhVTTyMsREewqplDqvD18v7IwQHNjffweE4yMmRzfGJvmmDCLjxkgQW3_AIF44N0DiBbmXVNjr_GkPcTExV4duhqSskJCNWkCXtBkIzfE515i_Xc1gpZ4VAppt6-uoAdc4QyoQ9gEwzV-D0gv_3J5sjyXEh6lzwghb1LxhMy2yJCcZmFySdkheFXp1bcDeXqkCgFtoWdXTeeeg3fw/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1zATl36j1AczaC8pRj1wrwa1dHzF8kSAH0kKcvFIjoBts7SSRGlZfzZl9yqxamY_UIVWx9q0x9PlEGLKZUHplx_eWNOOrs1O8ijAHCm5aY6OeucVxCzu7Mxq0zy2Y9ykEE-_YsTGeybx93sFZSIOxJJE0YFjkO8HXbYeu9k-rv7QLipNyaFHo6SbwtEpeobyGzrepjMcBeNusMOj6EbZGGYC48j-be9izeOXVV4P6S-gyJuKLXfvzJ7Mh2Z8LeYwp4rdF-hhVTTyMsREewqplDqvD18v7IwQHNjffweE4yMmRzfGJvmmDCLjxkgQW3_AIF44N0DiBbmXVNjr_GkPcTExV4duhqSskJCNWkCXtBkIzfE515i_Xc1gpZ4VAppt6-uoAdc4QyoQ9gEwzV-D0gv_3J5sjyXEh6lzwghb1LxhMy2yJCcZmFySdkheFXp1bcDeXqkCgFtoWdXTeeeg3fw/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:038476:57930---]