- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Producten beter voorgesteld dan ze eigenlijk zijn
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
R. D.
aan: Bongo
Beste, ik bestelde voor kerst een Bongobon voor 2 dagen Parijs voor mijn vriendin. We besloten in de week van de 31 januari te kijken om één van de geadverteerde hotels te boeken. Ons oog viel op Paris Adagio Opéra Hotel. Op de website stond dat het mogelijk was om hier te verblijven voor één nacht met ontbijt. Na de bongobon ingeruild te hebben, besloten we te kijken of het hotel nog beschikbaar zou zijn. Wat blijkt: voor de gewenste periode (april-mei) is er geen enkel hotel (!) meer vrij in Parijs! Ook verder in het jaar blijkt er helemaal geen hotel vrij te zijn. Na een mailtje te hebben verstuurd naar de klantendienst blijkt dat het mogelijk is dat een hotel onbeschikbaar kan zijn voor de gewenste periode. Dit begrijp ik natuurlijk volkomen. Na even gespeeld te hebben met de periodes, zijn de enigste "beschikbare" hotels in Parijs... niet eens in Parijs zelf! Bij het zoeken geven ze je gewoon accomodaties buiten Parijs! De klantendienst wees mij er dan ook op dat ik kan bijbetalen voor een accomodatie in Parijs te verkrijgen. Dit bleek echter een dure grap te zijn, want voor minder dan 200 euro kan je nog niet eens iets boeken! Op een terugbetaling mag je dan ook niet hopen want die is enkel geldig voor 14 dagen na aankoop. Ik vind het dan ook totaal niet oké dat Bongo haar producten adviseert als "2 dagen Parijs" voor x euro als men nog niet eens kan genieten van wat men belooft. Biedt geen producten aan waar je achteraf nog 200 euro moet voor bijbetalen om ervan gebruik te kunnen maken! Ik adviseer dan ook iedereen om goed uit te kijken voor de zogezegde "deals" van Bongo, want voor je het weet komen ze driemaal duurder uit dan gedacht...
Gewenst oplossing
- Terugbetaling: € 80,00
- Verlenging van de periode van herroepingsrecht + excuses