- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Ongebruikt
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
P. T.
aan: Satellic NV
Obu voor vrachtwagen een aantal jaren in bezit gehad maar niet gebruikt, zat nog in de verpakking. Deze verpakking moeten verwijderen bij teruggave, paste met verpakking niet in de teruggave automaat. Nu wordt er gezegd dat de borg niet wordt teruggestort omdat de Obu krasjes vertoont. Kan allen maar bedenken dat dit bij terugname uit de automaat is gebeurd. Bij onze eerste Obu hetzelfde gehad, deze was echter wel een paar jaar gebruikt. Destijds waren dit normale gebruikssporen en zeker geen beschadigingen, nu was de Obu nieuw uit de verpakking. Dit komt gewoonweg neer op extra inkomsten voor Satellic!! Borg 135,- euro + het prepaid bedrag wat voor de tol werd gestort.
Gewenst oplossing
- Terugbetaling: € 235,00
Berichten (4)
Satellic NV
aan: P. T.
Geachte, Deze informatie strookt helaas niet met de waarheid. De On-Board-Unit werd weldegelijk gebruikt en beschadigd. De heer Paul Tinnemans werd hiervan genformeerd op 31/01/2023. Indien u meer informatie nodig heeft, bekijk dan onze FAQs of contacteer ons rechtstreeks. Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Uw mening, suggesties en ervaringen helpen ons om u nog beter van dienst te zijn. In dit kader verzoeken wij u vriendelijk om deel te nemen aan ons korte tevredenheidsonderzoek. Met vriendelijke groeten, Jarno Satellic Customer Support Satellic NV - Airport Plaza - Stockholm Building-Leonardo Da Vincilaan 19 A/4B-1831 Diegem - BTW BE.0556.799.596 - RPR Brusselwww.satellic.be support@satellic.be00800 - 72 83 55 4200800 - SATELLIC of 0032-2 416 0 416Kosten voor GSM gesprekken zullen worden aangerekend, de kosten kunnen verschillen per land Klacht - Ongebruikt - (CPTBE01715449-04)
Satellic NV
aan: P. T.
Geachte, Deze informatie strookt helaas niet met de waarheid. De On-Board-Unit werd weldegelijk gebruikt en beschadigd. De heer Paul Tinnemans werd hiervan genformeerd op 31/01/2023. Indien u meer informatie nodig heeft, bekijk dan onze FAQs of contacteer ons rechtstreeks. Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Uw mening, suggesties en ervaringen helpen ons om u nog beter van dienst te zijn. In dit kader verzoeken wij u vriendelijk om deel te nemen aan ons korte tevredenheidsonderzoek. Met vriendelijke groeten, Jarno Satellic Customer Support Satellic NV - Airport Plaza - Stockholm Building-Leonardo Da Vincilaan 19 A/4B-1831 Diegem - BTW BE.0556.799.596 - RPR Brusselwww.satellic.be support@satellic.be00800 - 72 83 55 4200800 - SATELLIC of 0032-2 416 0 416Kosten voor GSM gesprekken zullen worden aangerekend, de kosten kunnen verschillen per land Klacht - Ongebruikt - (CPTBE01715449-04)
Satellic NV
aan: P. T.
Geachte, Deze informatie strookt helaas niet met de waarheid. De On-Board-Unit werd weldegelijk gebruikt en beschadigd. De heer Paul Tinnemans werd hiervan genformeerd op 31/01/2023. Indien u meer informatie nodig heeft, bekijk dan onze FAQs of contacteer ons rechtstreeks. Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Uw mening, suggesties en ervaringen helpen ons om u nog beter van dienst te zijn. In dit kader verzoeken wij u vriendelijk om deel te nemen aan ons korte tevredenheidsonderzoek. Met vriendelijke groeten, Jarno Satellic Customer Support Satellic NV - Airport Plaza - Stockholm Building-Leonardo Da Vincilaan 19 A/4B-1831 Diegem - BTW BE.0556.799.596 - RPR Brusselwww.satellic.be support@satellic.be00800 - 72 83 55 4200800 - SATELLIC of 0032-2 416 0 416Kosten voor GSM gesprekken zullen worden aangerekend, de kosten kunnen verschillen per land Klacht - Ongebruikt - (CPTBE01715449-04)
P. T.
aan: Satellic NV
Beste, Ja, dat werd me inderdaad mede gedeeld maar het is juist deze informatie die niet strookt met de waarheid. Ik heb hier 2 foto's van de onboard-unit, nog in de verpakking, de zuignapjes nog in het zakje. De verpakking heb ik ter plekke bij de inleverautomaat moeten verwijderen, omdat deze niet in het teruggavevakje past. Mochten er krasjes op de OBU zitten, zijn er 2 mogelijkheden....ze hebben reeds op de unit gezeten bij levering in de verpakking maar waarschijnlijker ontstaan bij teruggave in de machine, bij het leeghalen ervan of het transport erna. Alle laatste handelingen waren namelijk zonder verpakking.