Centerparcs
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: Centerparcs

30/01/2023

Volgende mail werd opgesteld naar centerparcs. Er wordt niet op geantwoord. Wij zijn 5 dagen naar Centerparcs geweest. Normaal gingen wij van 16/01/2023 t.e.m. 20/01/2023 naar Centerparcs. Onze grootmoeder is overleden en op 18/01/2023 was de begrafenis van onze grootmoeder. Wij vroegen aan jullie boekingsdienst om het verblijf te verplaatsen van 18/01/2023 t.e.m. 22/01/2023 zodat wij naar de begrafenis konden gaan. Dit was volgens jullie boekingsdienst niet mogelijk omdat het niet 21 dagen op voorhand is doorgegeven. Wij zeiden nogmaals dat het over een onvoorziene omstandigheid ging. Toch wou jullie boekingsdienst niet omboeken. Wij wouden bij de begrafenis zijn dus wij hebben toen gevraagd om een oplossing. Het was wel mogelijk om bij te boeken voor dat weekend. Toch moesten wij dan 200 euro extra betalen omdat wij dat weekend dan extra bij wouden boeken. Dat was wel mogelijk volgens jullie... Wij zijn niet gekomen op maandag en dinsdag toch hebben wij van jullie organisatie moeten boeken van maandag tot zondag... De afgelopen twee weken was het zwaar voor onze familie. Toch kon er geen menselijkheid af van jullie organisatie. Zelfs jullie eigen personeelsleden die in de Vossemeren werkte zeiden dat deze behandeling echt niet correct was en dat we toch nog eens klachten moesten indienen voor een compensatie. Bij deze. Normaal kwamen wij elk jaar naar Centerparcs. Ik hoop dat er toch nog iets kan voorzien worden zodat ons vertrouwen in jullie organisatie blijft... Tijdens het verblijf : 1. Tijdens het verblijf hebben wij meerdere dagen met een defecte verwarming gezeten. Wij hebben het koud gehad in onze cottage. Wanneer wij dit melden aan jullie balie, kwam er pas na 6 uur een technieker langs. Wij hebben toen 6 uur in de koude gezeten. Nadat de technieker weg was , was het iets warmer maar konden we de verwarming op maximum 19 graden zetten. Wij hebben zoveel betaald dan verwachten we ook goeie verwarming in ons huisje. 2. Op 19/01/2023 is het zwaar beginnen sneeuwen in jullie park. Wij hebben geen enkele keren iemand gezien die zout gestrooid heeft of die de wandelpaden veilig gemaakt heeft. Mijn vriendin is gevallen op één van jullie voetpaden door de ijsvorming die is ontstaan naar aanleiding van het niet wegdoen van het ijs. Zie foto die ik toegevoegd heb. Hierdoor heeft mijn vriendin een blauwe plek op haar arm. Had er van in het begin gestrooid geweest dan was dit niet voorgevallen. Ik snap dat de sneeuw niet weg is op 19/01/2023 en dat het een onvoorziene omstandigheid is maar de wandelpaden in het park ijsvrij maken tegen 22/01/2023 zou wel moeten aangezien er veel passage is. Dit zijn enkele bedenkingen die wij maakte tijdens ons verblijf. Wij zouden dan ook graag een compensatie willen voor deze ongemakken. De vorige twee keer dat wij geweest zijn, hebben wij geen ongemakken ervaren. Maar nu hebben wij niet voor de volle 100 procent kunnen genieten van ons verblijf. Bedankt om dit te bekijken.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (1)

Centerparcs

aan: J. V.

30/01/2023

Geachte gast, Dit emailadres is niet meer in gebruik en uw email wordt niet beantwoordt. Indien u vragen heeft over een aankomende boeking vragen we u om telefonisch contact met ons op te nemen via: 010 798 0980 Indien u een klacht heeft kunt u contact met ons op te nemen via ons contactformulier: s:contactariane.com/?l=nl Met vriendelijke groeten, Customer Contact Center Center Parcs *** Dear guest, This email address is no longer in use and your email will not be answered. If you have a question regarding an upcoming stay we invite you to contact us by phone: 0031 10 798 0980 If you have a complaint we invite you to contact us via our contact form: s:contactariane.com/?l=en Kind regards, Customer Contact Center Center Parcs