back

Aankoop en boeking verrassingstickets niet mogelijk/ Frauduleus bedrijf?

Verrassingstickets
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. B.

aan: Verrassingstickets

30/01/2023

We hebben op 29/12/2022 via vakantieveiling een verrassingsreis aangekocht voor verrassingstickets.nl. Echter is het bedrijf verrassingstickets.nl een malafide bedrijf. Ze sturen je na activatie onmiddellijk een mail dat je binnen 5-7 dagen een boekingsnummer mag ontvangen. Deze ontvang je uiteraard niet. Op 8/01/2023 contacteerde ik hen om dit te melden via de chat van hun website. Een andere manier is niet mogelijk om hen te contacteren. Je krijgt onmiddellijk een standaard melding dat hun afdeling overbelast is vanwege een groot aantal bestellingen. Hierdoor duurt het wat langer, maar ze vragen begrip en oprechte excuses voor de vertraging en beloven het te versturen binnen 3-5 dagen. 2 dagen later ontvang ik de mail, waarin ik de gegevens van de reizigers moet invullen en kan kiezen om enkele voorkeursdata mee te geven. Je moet bijbetalen als je een voorkeur van luchthaven hebt of datum in het weekend. Wij kozen voor het vertrek in een weekend (60 EUR) + excluseren een bestemming Rome (7,50 EUR) + moete een bijdrage SGR en calamiteitsfonds (10,00+2,50EUR) betalen, wat ons brengt op een extra van 80 EUR bovenop de originele aankoopprijs van de voucher 83,50 EUR. Wat wij tevens doen. Daarna opnieuw de melding dat we binnen 5-7 dagen onze bestemming mogen ontvangen. Diezelfde dag krijgen we een mailtje dat de door ons gekozen data niet beschikbaar zijn en doen ze een voorstel op data in de week (echter hebben we betaald om in het weekend te kunnen gaan). je kan dan aanduiden dat de data niet passen en krijgt dan een automatische mail dat je binnen 5-7 dagen een nieuwe mail mag ontvangen met een nieuw voorstel. Echter ontvang je deze nooit. op 18/01/2023 contacteer ik hen opnieuw via de chat en leg alles opnieuw uit. "Opnieuw een melding dat we inderdaad nieuwe opties hadden moeten ontvangen, maar door overbelasting van de service en personeelstekort lopen de wachttijden helaas op. graag vragen ze mij nog 5-7 dagen geduld te hebben en hen nog eens uitdrukkelijk mee te geven welke data of periode het was dat wij kunnen." Ik geef opnieuw mee dat dit het weekend van 17 februari 2023 is gezien mijn partner een operatie moet ondergaan vanaf 23/02/2023 en daarna 6 weken niet meer mag vliegen. Dit een verrassingstrip voor diens verjaardag was, maar die verjaardag ondertussen ook gepasseerd is. Ze noteren met veel denk mijn voorkeur en zullen spoedig iets laten weten. 24/01/2023 contacteer ik hen opnieuw. Dan zijn we weer een week later. Opnieuw de melding dat ze zeker geen frauduleus bedrijf zijn en door overbelasting van de service het langer kan duren. Ik mag opnieuw na 5-7 dagen antwoord ontvangen volgens hen en ze hebben mijn klacht goed ontvangen. Vandaag 30/01/2023 contacteer ik hen opnieuw. En uiteraard hebben ze alweer begrip voor mijn frustratie, maar kunnen ze niet anders dan mij garanderen dat ik binnen enkele dagen een antwoord mag ontvangen. Wanneer ik nu het bedrijf opzoek op google en reviews zie is er de ene klacht na de andere die een soort gelijk verhaal bevestigt. Vandaag heb ik ook Vakantieveiling gecontacteerd om bovenstaande te melden. Via de site trustpilot zag ik tevens meerdere gedupeerde meldingen verschijnen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 193,50