back

Communicatie vivabox

VIVABOX Excelsiorlaan 53/A, ZAVENTEM
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. D.

aan: VIVABOX

30/01/2023

Mijn echtgenote en dochter boekten via vivabox een overnachting met welness bij hotel Vé in Mechelen. Mijn dochter telefoneerde naar hotel Vé omdat er een vergissing was in de datum (moest 4 en 5 maart zijn ipv 4 en 5 februari) en daar hadden ze niks over die reservatie ontvangen. We probeerden te bellen naar vivabox maar hebben telefoon afgelegd na een goed uur wachten. We willen gewoon een bevestiging dat we op 4 en 5 maart naar hotel Vé kunnen. Dat is al.

Gewenst oplossing

  • Bevestiging dag we op 4 en 5 maart naar hotel Vé in Mechelen kunnen op welnessweekend

Berichten (2)

P. D.

aan: VIVABOX

30/01/2023

Hotel Vé heeft de reservatie gevonden (hadden naam fout ingetikt). Wat betreft klantendienst: meer dan 1 uur wachten met een irriterend 'muziekje' is niet leuk

Doorgestuurd naar onze advocaten 16 februari 2023

P. D.

aan: Test Aankoop

16/02/2023
Dit antwoord is privé