- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Communicatie vivabox
Deze klacht is Publiek
Berichten (2)
Doorgestuurd naar onze advocaten 16 februari 2023
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
P. D.
aan: VIVABOX
Mijn echtgenote en dochter boekten via vivabox een overnachting met welness bij hotel Vé in Mechelen. Mijn dochter telefoneerde naar hotel Vé omdat er een vergissing was in de datum (moest 4 en 5 maart zijn ipv 4 en 5 februari) en daar hadden ze niks over die reservatie ontvangen. We probeerden te bellen naar vivabox maar hebben telefoon afgelegd na een goed uur wachten. We willen gewoon een bevestiging dat we op 4 en 5 maart naar hotel Vé kunnen. Dat is al.
P. D.
aan: VIVABOX
Hotel Vé heeft de reservatie gevonden (hadden naam fout ingetikt). Wat betreft klantendienst: meer dan 1 uur wachten met een irriterend 'muziekje' is niet leuk
P. D.
aan: Test Aankoop