back

bestelling nog altijd niet ontvangen

Nieuwsblad Shop
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: Nieuwsblad Shop

30/01/2023

Geachte, ik bestelde op 13/12/2022 een partij wijnen, waarvan één referentie na 4 dagen geleverd werd, maar de andere (order NB1000545839 Excellence de La Jasse Reserve privée 2020 12 flessen) nog steeds niet, en dit na -nogmaals- herhaaldelijk schrijven naar jullie dienst shop om dit te melden. U kreeg ook al een schrijven van Test aankoop veronderstel ik, want 2 dagen na mijn klacht gedeponeerd te hebben ,kreeg ik antwoord van jullie ( ene Valerie Ostyn van de Nieuwsblad Shop) dat zij blijkbaar op de hoogte werd gesteld door De Wijnbeurs dat zij zelf zouden geleverd hebben op 13 januari 2023, hetgeen ik volledig contesteer, wat ik ook al melde in mijn schrijven van dezelfde dag (20/01/2023) - Zie ook ref naar mijn schrijven van 27/01/2023 waar ik vraag of jullie al info hebben, en van 30/01/2023 met dezelfde vraag.... Tot op heden blijf ik op mijn honger zitten, en dit keer zal ik niet nalaten indien dit niet snel opgelost wordt, de experten van Test aankoop hun werk te laten doen. Er zijn maar 2 mogelijkheden, ofwel geeft / stort u mijn betaalde som voor dit product terug ( het andere heb ik al geleverd gekregen, dus dat is oke) tbv 145 €, ofwel leveren jullie alsnog de wijn die ik bestelde, wat, denk ik, een probleem zal zijn wegens "uitverkocht", dus gewoon mijn betaling terugstorten voldoet aan mijn wensen, ik kan wijn kopen op vele plaatsen, dus daar is er geen probleem. Ik ben het gewoon kotsbeu om altijd maar tegen een muur aan telopen met excuses van "we zijn er mee bezig" en "we trachten u te bereiken via tel. maar zonder succes", terwijl ik bereikbaar ben op mijn gsm wanneer nodig tijdens de daguren, of indien u een boodschap inspreekt, ik binnen het uur zeker terugbel, wat hier ook niet het geval is geweest - zie mailbercht van bovenvermeld persoon...dus denk ik dat jullie mij gewoon aan het lijntje houden om toch maar niet te moeten terugstorten, en dat jullie dan bovenop nog het lef hebben om mij mails te sturen met de "nieuwste voorstellen van producten" of de "beste deals", en wat nog allemaal...U kunt wel indenken dat ik niet meer reageer op zo'n mails, laat staan nog aankopen zal doen via jullie shop ! Graag dus dringend reactie, daar dit kat en muis spelletje nu al meer dan 2 maanden duurt !

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 145,00
  • of alsnog levering van de manco wijn - zie mailbericht-