back

problemen met versnellingspook

Cardoen Boomsesteenweg 950-958, Wilrijk
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. V.

aan: Cardoen

26/12/2022

beste , Sinds enkele weken ondervind ik problemen met het schakelen van de wagen vooral 's morgens. De wagen staat buiten en ik heb problemen om de wagen te schakelen in de achteruit stand en nu ook soms in eerste versnelling. Ik heb dit aan Cardoen Lier laten weten tijdens mijn laatste onderhoud op 4.11.2022. Op 15.11.2022 werd de wagen om die reden getakeld naar de garage Cardoen in Lier. De wagen is daar enkele dagen gebleven. Ik kreeg als antwoord dat ze daar niets kunnen aan doen. Dat het een niet gesynchroniseerde versnellingspook/versnellingsbak is en dat ik mijn wagen maar zodanig moet parkeren dat ik vooruit kan vertrekken. Ik ben zeer teleurgesteld over dit antwoord. Ik heb het probleem voorgelegd aan Audi België en daar kreeg ik als antwoord dat Cardoen geen deel uitmaakt van het dealersnet van Audi. Ik heb dan een dealer van Audi gecontacteerd en deze verwees mij in eerste instantie door naar Cardoen zelf en deelde mij mee dat een erkende Audi verdeler dit perfect kan testen en oplossen. Op 15.11.2022 heb ik een mailbericht verstuurd naar Cardoen, waarop ik tot op vandaag geen antwoord heb mogen ontvangen. Op 11.12.2022 werd dit probleem via een aangetekend schrijven kenbaar gemaakt aan Cardoen/datos, waarop ik tot op vandaag ook nog geen reactie mocht ontvangen. De wagen is altijd onderhouden geweest volgens het onderhoudsschema zoals voorzien bij Cardoen Lier. De wagen is juist 4 jaar oud en heeft amper 40000 km. Wanneer ik er het service onderhoudscontract op nalees, ben ik van mening dat mijn probleem onder dit contract valt. ik heb daarover ook contact gehad met Cardoen Wilrijk en daar werd mij dit ook telefonisch bevestigd. Graag uw advies en een oplossing voor dit probleem. mvg

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (2)

Cardoen

aan: C. V.

26/12/2022

Goedemiddag, wij hebben uw melding in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het geleden ongemak. We nemen intern contact op met de betrokken personen en houden u op de hoogte zodra we antwoord hebben. Met vriendelijke groeten, Tom Hamelrijckx Teamleader Teleteam +32 3 870 75 00 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be

Cardoen

aan: C. V.

02/01/2023

Goeiemiddag, de collegas hebben contact opgenomen met de klant. De wagen wordt op 6 februari aangeboden bij Audi voor een diagnose en een herstelling. Met vriendelijke groeten, Tom Hamelrijckx Teamleader Teleteam +32 495 59 16 61 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be