- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
probleem met laptop
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
G. V.
aan: Lenovo Belgium
Beste, op 12 juni 2022 kocht ik online, via de website van Lenovo een nieuwe laptop Lenovo Yoga7i, Deze week is het scharnier van het scherm aan de laptop, links, losgekomen. ik heb zowel de firma die voor Lenovo heeft afgeleverd en gefactureerd (Digital River)gecontacteerd via mail en ook telefonisch daarnaast heb ik ook de technische ondersteuning van Lenovo gemaild en gebeld. Beide verwijzen naar de andere en vertellen mij dat ze geen hulp kunnen bieden. dit zijn de contactgegevens die ik heb gebruikt : Digital River lenovo.nl.cs@digitalriver.com 0032 78 48 02 53 ________________ Technische Ondersteuning https://support.lenovo.com/contactus 02 700 73 77 hoe kan ik alsnog een herstelling bekomen voor mijn laptop?
Gewenst oplossing
- Herstelling
Berichten (1)
Lenovo Belgium
aan: G. V.
Recentelijk heeft u om ondersteuning gevraagd via ons online support center. Onderstaand vind u een samenvatting van uw aanvraag met ons antwoord. Subject [External] Klacht - probleem met laptop - (CPTBE01672405-28) Response By E-mail (Rogilio) (12/12/2022 10.40 AM) Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het contacteren van de Lenovo mailondersteuning. Helaas heeft u deze mail ingestuurd naar de Technische Ondersteuning, voor dit probleem dient eindgebruiker de verkoper van het apapraat te contacteren. Als alternatief kan ook onze Buiten garantie afdeling Medion gecontacteerd worden via Netherlands: 0900 -5433833 (Eur 0,70 per minute) 8:30 - 17:00 - BelgiumLuxembourg: 0900 -51111 (Eur 0,50 per minute) 9:00 - 17:00 Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en wens u nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Rogilio , Lenovo-klantenservice verklaring: Lenovo is een organisatie die wereldwijd actief is en beschikt over juridische entiteiten, bedrijfsprocessen, managementstructuren en technische systemen die niet tot één land zijn beperkt. Bij het uitvoeren van onze activiteiten met u, of dit nu met betrekking tot een serviceaanvraag of in verband met andere garanties of services is, kunnen wij uw gegevens overdragen aan een land waarin wij zaken doen en mogelijk geven wij deze gegevens door aan entiteiten die namens ons handelen in verband met garantie en diensten. Onze privacyprocedures zijn ontworpen om uw persoonlijke gegevens te beschermen, waar ze ook worden opgeslagen en gebruikt, in overeenstemming met alle van toepassing zijnde wetten, deze privacyverklaring en ons privacybeleid. Voor meer informatie over ons privacybeleid gaat u naar beleid van Lenovo. Customer By Service Email (Klachten Inbox) (12/12/2022 09.51 AM) Question Reference 221212-000156 Date Created: 12/12/2022 09.51 AM Date Last Updated: 12/12/2022 10.40 AM Status: Solved [---002:003288:61392---] Question Reference 221212-000156 Date Created: 12/12/2022 09.51 AM Date Last Updated: 12/12/2022 10.40 AM Status: Solved [---002:003288:61392---]