- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Communicatie, geen herstel van krassen
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
S. V.
aan: Cardoen
Beste, Op 06/11/2022 kocht ik een Kia sportage bij jullie. Op donderdag 10/11/2022 zou de wagen naar de tehnische keuring gaan. Op 15/11/2022 zou de aflevering plaatsvinden. Thuisgekomem merken we op dat de verlengde 10 jaar garantie helemaal geen garantie is, daar telkens een franchise van 500 euro moet betaald worden. Dit is ons niet uitgelegd. Donderdag 14/11/2022 om 11u30, nam ik telefonisch contact op met jullie, omdat ik nog steeds geen aanvraag tot inschrijving had ontvangen. Ik krijg te horen dat de wagen naar de technische keuring is, maar om 14u zal ik zeker nieuws ontvangen. Om 15u45, zonder nieuws, neem ik opnieuw telefonisch contact op met jullie. Niemand kan mij te woord staan. Uiteindelijk word ik een halfuur later opgebeld, met het nieuws dat de wagen een rode kaart kreeg. De afspraak op 15/11/2022 wordt geannuleerd en ik zal gecontacteerd worden wanneer de aanvraag tot inschrijving binnen is om een nieuwe afspraak te maken op 15/11/2022. Op 15/11/2022 om 11u krijg ik simpelweg een mail met de aanvraag tot inschrijving. Ik moet opnieuw zelf contact opnemen met jullie om een afspraak te maken. Bouba verkort zijn middagpauze om ons te helpen. Ter plaatse ontdekken we dat er meerdere krassen en plekken op de wagen, een gloednieuwe, zijn. De vlekken en 1 kras worden verwijderd. Maar de kras op de linker passagierdeur is niet weg. Op het contract laten we vermelden dat de krassen door jullie zullen worden hersteld. We merken ook nog een kras in het stuur op. Ik voeg de foto's van de krassen toe. Er wordt ons beloofd dat we diezelfde dag of de dag erna een mail van jullie zullen ontvangen, met de gegevens van de carrosserie voor de herstelling van de krassen. Tot op heden, 01/12/2022, hebben wij nog steeds niets ontvangen. Eveneens hebben wij ons beklag gedaan omtrent de verlengde 10 jaar garantie. Deze premie werd ons terugbetaald. Worden de krassen nog hersteld? Of moet ik zelf instaan voor de reparatie, waarbij ik niet zal nalaten jullie de factuur te sturen. Kopie van deze mail werd ook via test aankoop naar Cardoen verstuurd. Met vriendelijke groeten,
Gewenst oplossing
- Herstelling
Berichten (3)
Cardoen
aan: S. V.
Goeiemorgen, wij hebben uw melding in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het geleden ongemak. We nemen intern contact op met de betrokken personen en houden u op de hoogte van zodra we antwoord hebben. Tom Hamelrijckx Teamleader Teleteam +32 495 59 16 61 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be
Cardoen
aan: S. V.
Goeiemiddag, we hebben feedback gekregen over de klachten van de klant. De krassen in de carrosserie van de wagen werden ondertussen professioneel verwijderd. Momenteel zoeken we een oplossing om de kras op het stuur weg te werken. De klant is op de hoogte van de ondernomen stappen. Met vriendelijke groeten, Tom Hamelrijckx Teamleader Teleteam +32 495 59 16 61 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be
S. V.
aan: Cardoen
Beste, Ik werd vanmorgen gebeld door Cardoen in verband met lijmresten. Mijn mail werd niet gelezen en dit werd ook toegegeven door diegene die mij belde. Voor alle duidelijkheid de krassen zijn nog niet verwijderd. De lijmresten wel. De medewerker heeft mij vanmorgen gezegd dat de kras in het stuur niet gemaakt zal worden. Er werd mij texto gezegd: " het stuur, dat gaan we niet doen. Het is een stockwagen, dat kan altijd gebeuren tijdens het vervoer, met een ring ofzo". Zolang het voertuig bij jullie is, zijn jullie verantwoordelijk. Alle schade die jullie toebrengen, dienen jullie te vergoeden. Ik veronderstel dat jullie hiervoor verzekerd zijn. Mvg,