back

VERGOEDING VERTRAGING VLUCHT

Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. V.

aan: RYANAIR

29/11/2022

vlucht FR5233 BRU-GRO is 4.19 uur te laat geland OP 20/08/22 Zelfs nog geen drankje gekregen terwijl we in 't vliegtuig uren aan t wachten zijn... 3 euro aub !!! op 10/10/22 aangetekend Ryanair flight delay confirmation opgestuurd naar Customer Service Dept. in Dublin. tot nu nog steeds geen reactie ontvangen van Ryanair. Heb toch recht op een vergoeding ! Wat nu te doen ? Alvast bedankt voor uw hulp

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (2)

G. V.

aan: RYANAIR

18/12/2022

kindly reminder If there is no answer within 2 weeks I'll ask Test-aankoop to stand by Hope this compensation will be done asap

Doorgestuurd naar onze advocaten 13 januari 2023

G. V.

aan: Test Aankoop

13/01/2023
Dit antwoord is privé