back

Digitale ecocheques (Edenred) verdwenen

Edenred Belgium Groenenborgerlaan, 84/1, Wilrijk
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: Edenred Belgium

29/11/2022

Beste, Ik heb mijn klacht ook op trustpilot geplaatst, in de hoop een treffend antwoord van Edenred te krijgen. Dit was echter niet het geval. Ik kreeg enkel een standaard antwoord die verwees naar een niet werkende link. Hieronder een copie van mijn klacht: "Ecocheques na 2weken spoorloos/geannuleerd, zonder communicatie hieromtrent Op 08/11 werden door mijn werkgever ecocheques aan mijn myedenred-kaart toegevoegd. Groot was mijn verbazing toen ik er in de winkel niet kon mee betalen. Het schaamrood op de wangen. Wat blijkt nu? Op 21/11 staat bij mijn transacties: "laden geannuleerd door uw werkgever"?!?! De op 08/11 gekregen ecocheques waren 14 dagen later nergens meer te bespeuren. Wat het onbegrip nog npak groter maakt, is dat tot op heden hierover niks werd gecommuniceerd! En dit bij elke collega-arbeider binnen het bedrijf v onze werkgever! Dit kan toch niet?! Is dit wettelijk? We zijn allen in de waan gelaten. Totaal verbouwereerd, zo disrespectvol! Gelukkig zijn degenen die hun ecocheques al hadden uitgegeven. Black Friday? Dag Jan!" Tevens is Edenred zo goed als onbereikbaar. Ik kreeg al 3 verschillende versies / leugens van de feiten. Volgens mijn werkgever, Gondella, zou Edenred in heel België de ecocheques hebben geannuleerd omdat er enkele dubbel zouden zijn uitbetaald. Dit is niet serieus te nemen, ten eerste omdat er nergens iets over terug te vinden is online, ten tweede omdat dubbele betalingen met enkele toetsaanslagen kunnen worden opgeroepen, wat toch efficienter zou zijn dan meteen de ecocheques voor heel België te annuleren. Ook een gerucht dat het een overheidsinstantie zou zijn die de cheques heeft laten verdwijnen. Dat wij misnoegd zijn, zoveel is zeker. Het voelt alsof we zijn bestolen, en bovendien geen gehoor krijgen bij het signaliseren van deze diefstal. Van communicatie is totaal geen sprake. Niet voorafgaand, geen verklaring achteraf, niks. De ecocheques zijn opgegaan lucht. Mvg Jo De Bel

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (6)

Edenred Belgium

aan: J. D.

29/11/2022

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1663206). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzMjA2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk4NDc5OTM0NDc4NSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNDQwNTU1NjQ1NzYxN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIyODQwNDF9.6J-UUhJblN8acfskgwFUB44_X79pEXwwx1yKOzomu7g Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzMjA2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk4NDc5OTM0NDc4NSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNDQwNTU1NjQ1NzYxN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIyODQwNDF9.6J-UUhJblN8acfskgwFUB44_X79pEXwwx1yKOzomu7g ---------------------------------------------- Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt. s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzMjA2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk4NDc5OTM0NDc4NSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNDQwNTU1NjQ1NzYxN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIyODQwNDF9.6J-UUhJblN8acfskgwFUB44_X79pEXwwx1yKOzomu7g Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzMjA2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk4NDc5OTM0NDc4NSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNDQwNTU1NjQ1NzYxN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIyODQwNDF9.6J-UUhJblN8acfskgwFUB44_X79pEXwwx1yKOzomu7g ---------------------------------------------- Een handelaar weigert mijn Consumptiecheque Edenred. Wat moet ik doen? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405556457617?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzMjA2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk4NDc5OTM0NDc4NSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNDQwNTU1NjQ1NzYxN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIyODQwNDF9.6J-UUhJblN8acfskgwFUB44_X79pEXwwx1yKOzomu7g Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405556457617?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzMjA2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk4NDc5OTM0NDc4NSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNDQwNTU1NjQ1NzYxN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIyODQwNDF9.6J-UUhJblN8acfskgwFUB44_X79pEXwwx1yKOzomu7g ---------------------------------------------- Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Cet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

aan: J. D.

29/11/2022

Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1663206) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- David, 29 nov. 2022 08:13 CET Beste Na controle van de gegevens van de heer Jo De Bel, is gebleken dat de oplading aan Ecocheques effectief geannuleerd werd. We kunnen ook zien dat de bestelling opnieuw ingegeven werd op 25/11/2022 en dat de heer De Bel de nieuwe oplading op 01/12/2022 terug geactiveerd zal zien op zijn Edenred kaart. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide ---------------------------------------------- Klachtenbox, 29 nov. 2022 04:20 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[W3V2MX-ERG6Y] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[W3V2MX-ERG6Y]

J. D.

aan: Edenred Belgium

29/11/2022

Beste, ik had nog graag de reden, of de oorzaak, geweten van het annuleren. Dat de ecocheques die op onze kaart staan plotseling kunnen verdwijnen is op zijn minst merkwaardig te noemen. Er zijn dus meerdere personen die toegang hebben tot onze Edenred-cheques, tot onze digitale kaart? Dit wist ik niet, lijkt mij nogal onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Ga dit toch nog eens navragen. Dat hier niemand van op de hoogte werd gebracht bracht heel wat wrevel teweeg, en leidde tot heel wat genante situaties. Jullie beschouwen mijn vraag als afgesloten? Ik niet, aangezien ik nog steeds geen antwoord heb hoe zoiets kon gebeuren, en omdat de cheques nog steeds niet terug op de kaart staan. Mvg

Edenred Belgium

aan: J. D.

29/11/2022

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1663860). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIzMTA5OTV9.-QvR1qyDKEuRF4KOr1rLJK-4Vd329idV5adVuzWUcxM Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIzMTA5OTV9.-QvR1qyDKEuRF4KOr1rLJK-4Vd329idV5adVuzWUcxM ---------------------------------------------- Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt. s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIzMTA5OTV9.-QvR1qyDKEuRF4KOr1rLJK-4Vd329idV5adVuzWUcxM Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIzMTA5OTV9.-QvR1qyDKEuRF4KOr1rLJK-4Vd329idV5adVuzWUcxM ---------------------------------------------- Hoe betaal je met de app Payconiq by Bancontact? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIzMTA5OTV9.-QvR1qyDKEuRF4KOr1rLJK-4Vd329idV5adVuzWUcxM Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzIzMTA5OTV9.-QvR1qyDKEuRF4KOr1rLJK-4Vd329idV5adVuzWUcxM ---------------------------------------------- Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Cet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

aan: J. D.

02/12/2022

Hallo, Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1663860). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen. Bedankt voor uw geduld en uw begrip. Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord? ---------------------------------------------- Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzI1NzA5OTd9.SH2HPnBZBDiomWX4rO5PGtTO79RfrYVUvPKTOJN4RZU Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzI1NzA5OTd9.SH2HPnBZBDiomWX4rO5PGtTO79RfrYVUvPKTOJN4RZU ---------------------------------------------- Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt. s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzI1NzA5OTd9.SH2HPnBZBDiomWX4rO5PGtTO79RfrYVUvPKTOJN4RZU Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzI1NzA5OTd9.SH2HPnBZBDiomWX4rO5PGtTO79RfrYVUvPKTOJN4RZU ---------------------------------------------- Hoe betaal je met de app Payconiq by Bancontact? s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzI1NzA5OTd9.SH2HPnBZBDiomWX4rO5PGtTO79RfrYVUvPKTOJN4RZU Ja, mijn aanvraag sluiten s:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNjYzODYwLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMDk5NDI3Nzk3MzY0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2NzI1NzA5OTd9.SH2HPnBZBDiomWX4rO5PGtTO79RfrYVUvPKTOJN4RZU ---------------------------------------------- Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Klachtenbox, 29 nov. 2022 11:49 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[35Q96P-OQRPV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[35Q96P-OQRPV]

Edenred Belgium

aan: J. D.

05/12/2022

Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1663860) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam ---------------------------------------------- Katrien Lanckman, 5 dec. 2022 15:57 CET Beste, Uit de nota die ik kan zien in het dossier van uw werkgever, diende de oplading Ticket EcoCheque voor uw werkgever (uiteraard werd dit niet gedaan voor alle werkgevers in Belgie daar wij niet zomaar bestellingen annuleren, enkel op aanvraag). geannuleerd te worden omdat er verkeerde opladingen aangevraagd werden door het Sociaal Secretariaat. Een kaart is persoonlijk, er zijn dus geen andere personen die toegang hebben tot uw saldo. Maar indien een bestelling verkeerd werd uitgevoerd, dan dient er een correctie gedaan te worden. Dit kan door het annuleren van de bestelling. Hetgeen hier ook gebeurd is. Nadien werd een nieuwe bestelling geplaatst met de correcte waarden. Dit saldo is actief op uw kaart sedert 1/12. Mocht u nog bijkomende vragen hebben, aarzel dan zeker niet ons opnieuw te contacteren. Ter info, dit kan ook gewoon via ons online formulier: Een aanvraag indienen - Edenred - Helpdesk. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide ---------------------------------------------- Klachtenbox, 29 nov. 2022 11:49 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[35Q96P-OQRPV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[35Q96P-OQRPV]