Test Aankoop 13 Hollandstraat, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. G.

aan: Test Aankoop

28/11/2022

Ik ben nu lid van jullie. Heb nog geen mail ontvangen van test aankoop. Voor een welkom geschenk!

Gewenst oplossing

  • Geschenk

Berichten (1)

Test Aankoop

aan: D. G.

29/11/2022

Beste abonnee, Wij hebben uw bericht via het klachtenplatform goed ontvangen. Wij bieden het welkomstgeschenk aan via een partner en enkele dagen na de activering van uw abonnement ontvangt u van hen een e-mail om u hiervoor te registreren op hun site. Bij nazicht van uw abonnement, stellen we vast dat er geen mailadres werd genoteerd in uw dossier. Wij hebben dit nu in orde gebracht. Een account aanmaken op het platform van onze partner doet u zo: Vul op de webpagina giftin.be uw abonneenummer in, klik op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. De 80 punten, die u nodig heeft om een geschenk te selecteren, worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de 2Eur voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. U krijgt daar dan nog een mail over ter bevestiging. Twijfel niet om de klantendienst te contacteren als u problemen heeft met het activeren van uw account of als u vragen heeft over het bestelde geschenk. U kan hun bereiken op het nummer 078251005. Mailen kan via het contactformulier. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CONFIDENTIALITY NOTICE This message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient. If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system. We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.