- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Problemen met terugbetaling
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
H. O.
aan: Juntoo (Overstock Home)
Beste, ik bestelde een tv meubel eind oktober 2022, meubel zou 2 november geleverd worden. Nadien heb ik mij bedacht. Meubel is direct retour genomen op 2 november. Meubel heeft vrachtwagen niet eens verlaten!! Het is nu 28 november en ik heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ik heb ook meerdere keren telefonisch contact genomen, mails gestuurd en telkens kreeg ik een ander excuus te horen. Meubel is niet retour ingeboekt, reorganisatie boekhouding etc etc. Het gaat om een bedrag van 999€
Juntoo (Overstock Home)
aan: H. O.
---------------------------------------------- Christine Geerardyn, 30 nov. 2022 16:25 CET Hallo, We bieden de klant onze oprechte excuses aan omdat de terugbetaling niet vlot verloopt. Dit is niet de standaard waarvoor wij als bedrijf staan . Ondertussen hebben wij voor extra personeel gezorgd zodat de verwerking vlotter zal verlopen. De terugbetaling wordt binnen de 14 dagen uitgevoerd door onze boekhouding . Alvast bedankt voor het geduld, ---------------------------------------------- Klachtenbox, 28 nov. 2022 16:10 CET ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[86DL6K-ER2ZO]   ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[86DL6K-ER2ZO]