back

Bulex daagt niet op voor ingepland onderhoud

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. P.

aan: Bulex Services

28/11/2022

Beste, Sinds ik als klant een onderhoudscontract aanging met Bulex ontvangt deze firma op regelmatige tijdstippen wel mijn betaling, maar wordt de beloofde service van onderhoud van mijn verwarmingsketel niet uitgevoerd. Dit is nu al de 2de keer op rij dat ik een afspraak inplan, via e-mail bevestiging krijg en de dag zelf niks te horen krijg. Wanneer ik dan zelf contact opneem, krijg ik te horen dat de geplande afspraak niet kan doorgaan en dat ik opnieuw een afspraak moet inplannen. Daar gaat mijn dag verlof die ik daarvoor ingepland had. Dit overkwam ons eerder in februari en maart 2021. In april 2021 stuurde ik Bulex dan ook een e-mail om mijn ontevredenheid aan te stippen, maar daar kreeg ik geen enkel persoonlijk antwoord op. Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder en heb ik het gevoel als klant opnieuw bedrogen te zijn door Bulex. Op deze manier kan dit echt niet verder.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (15)

Bulex Services

aan: D. P.

28/11/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: D. P.

28/11/2022

O.Réf/CM-B 08918222 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan. Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe. Een nieuwe afspraak werd ingepland op 09/12/2022 tussen 7u30 eh 17u00. Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting. Veronica Farruggio Medewerker Klachtendienst/collaborateur Service Plaintes Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.be Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us

D. P.

aan: Bulex Services

28/11/2022

Beste, Ik betreur de teneur in uw vorig bericht. Er worden verontschuldigingen aangeboden, maar voor het eigenlijke probleem wordt hier geen oplossing aangeboden. Er wordt vanuit Bulex een nieuwe datum voorgesteld waarop het onderhoud kan doorgaan, maar het probleem is net dat ik zelf een datum weken vooraf had uitgekozen voor het onderhoud zodat er zeker iemand thuis kon zijn. Op 9/12 kan deze afspraak niet doorgaan. Ik had vandaag een dag verlof aangevraagd ifv de afspraak en dat lukt niet opnieuw voor vrijdag 9/12. Er kan een technieker langskomen op 27 of 28 december. Aan u de keuze.

Bulex Services

aan: D. P.

28/11/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: D. P.

29/11/2022

O.Réf/CM-B 08918222 Geachte, Helaas is er op deze beide datum geen plaats meer. Uw afspraak werd op 02/01/2023 genoteerd. Met vriendelijke genoteerd Veronica Farruggio Medewerker Klachtendienst/collaborateur Service Plaintes Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.be Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us

D. P.

aan: Bulex Services

29/11/2022

Beste, Ik hoop op maandag 2 januari iemand te zien en graag krijg ik bericht wanneer (voor- of namiddag) dit zal gebeuren. Indien deze afspraak opnieuw niet door kan gaan, net zoals al verschillende keren in het verleden het geval , zie ik me genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Bulex Services

aan: D. P.

29/11/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: D. P.

30/11/2022

O.Réf/CM-B 08918222 Geachte, Onze technieker zal een SMS op voorhand sturen. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio Medewerker Klachtendienst/collaborateur Service Plaintes Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.be Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us

D. P.

aan: Bulex Services

21/12/2022

Beste, Ik krijg via e-mail tot 2x toe de melding om een onderhoud in te plannen. Dit werd door Bulex toch al ingepland op maandag 2/1/2023? Vanwaar dan deze meldingen?

Bulex Services

aan: D. P.

21/12/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

D. P.

aan: Bulex Services

26/12/2022

Beste, Zonet ontvang ik een bericht dat een technieker zal langskomen op 26/1/23 terwijl we eerder een afspraak hadden vastgelegd op 2/1/23. Mijn vrees wordt werkelijkheid: Bulex houdt zich helaas niet aan de gemaakte afspraken, zelfs niet terwijl hier bij Testaankoop een klachtenprocedure loopt...

Bulex Services

aan: D. P.

26/12/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Doorgestuurd naar onze advocaten 26 december 2022

D. P.

aan: Test Aankoop

26/12/2022
Dit antwoord is privé

Bulex Services

aan: D. P.

26/12/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: D. P.

27/12/2022

O.Réf/CM-B 08918222 Geachte, Wij hebben uw mail goed ontvangen. Beide interventies staan gepland op 02/01/2023. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio Medewerker Klachtendienst/collaborateur Service Plaintes Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.be Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us