- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Defect wagen word niet hersteld
Deze klacht is Publiek
Je klacht:
S. U.
aan: Cardoen
Beste, 23/07 hebben wij een BMW 1 gekocht bij Cardoen wilrijk, op 27/07 zijn we de auto gaan halen. Al vanaf dag 2 kregen we een melding dat er iets was met de aandrijving en de auto binnen moest . Mijn partner heeft direct gebeld met cardoen en op 5/08 is de auto binnen gegaan waar ze hem hebben uitgelezen en de melding afgezet, nadat we hem zijn gaan halen zeiden ze dat als het probleem zich terug voordeed hij binnen moest bij BMW omdat ze hem daar beter konden uitlezen. En het probleem kwam terug dus auto naar BMW , 2weken wachten , auto afhalen en na enkele uren wederom zelfde probleem . Nu nog steeds en na de zoveelste melding is de wagen nog steeds bij cardoen , het is niet enkel de melding maar de wagen houdt ook in net voor de melding komt wat gevaarlijk is op de rijweg . Wij hebben het gevoel dat cardoen ons aan het lijntje houdt en tijd wil rekken . We hebben ze nu in gebreke gesteld en als er nu geen gevolg aan wordt gegeven moeten we verdere stappen ondernemen. Voor zo een groot bedrijf vinden we dit heel jammer, als er echt iets aan de wagen is dat veel zou kosten konden ze altijd met ons in dialoog gaan om samen een oplossing te zoeken die voor beide partijen goed is maar het lijkt of zij er gewoon onderuit willen komen . Wat we wel weten is dat de vorige eigenaar iets met tuning had gedaan waardoor er wss iets defect is maar daar kunnen wij niets aan doen , dit heeft de dame van cardoen zelf gezegd aan de telefoon tegen de mensen van BMW en hier hebben we een getuige van . Ook hebben we foto's genomen vd meldingen met data en hebben we alle mailverkeer waaruit we kunnen bewijzen dat de problemen zich van week1 voordeden en we dit ook direct hebben gemeld. Hopelijk komt alles goed zo niet.... Mvg Urich St / Bakelmans V
Gewenst oplossing
- Vervanging
- Herstelling
Berichten (1)
Cardoen
aan: S. U.
Goededag, wij hebben uw melding in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het geleden ongemak. We nemen intern contact op met de betrokken personen en houden u op de hoogte van zodra we antwoord hebben. Bonne journée à vous, nous avons reçu votre message en bon ordre. nos excuses pour tout désagrément causé Nous contacterons les personnes concernées en interne et vous tiendrons informé dès que nous aurons une réponse. Cordialement, met vriendelijke groeten, Teleteam de Cardoen Met vriendelijke groet Hectors Christel Teleteam 03 202 89 06 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be