Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. D.

aan: Juntoo (Overstock Home)

24/11/2022

Bestelling gedaan op 18/06, levering was ergens voorzien eind Augustus, bij levering was tafelblad kapot, goederen werden terug meegenomen, nieuwe levering kon pas voorzien worden voor eind December omdat ze zogezegd niks meer op stock hadden, hebben ons geld terug gevraagd, op 30/09 mail gekregen dat ze binnen de 10 dagen ons geld gingen terug storten…Ondertussen zijn we eind November en nog altijd geen eurocent terug gekregen! Boekhouder die 2 weken ziek was, verandering van terugbetalingssysteem waardoor er een maand vertraging was, zogezegd terug gestort op 08/11 en binnen de 10 dagen op de rekening, maar nog niks gezien, waren allemaal uitvluchten die ze gebruiken!!!!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 2328,00

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

aan: G. D.

28/11/2022

---------------------------------------------- Christine, 28 nov. 2022 15:02 CET Hallo, We bieden de klant onze oprechte excuses aan omdat de terugbetaling van de geretourneerde goederen niet vlot is verlopen . De terugbetaling werd op 24/11/2022 door onze boekhouding uitgevoerd en zou eersaags dan ook zichtbaar moeten zijn op het rekeninguittreksel. We danken de klant voor zijn geduld. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 nov. 2022 19:07 CET ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[K2W4G5-4D5M6] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[K2W4G5-4D5M6]

G. D.

aan: Juntoo (Overstock Home)

28/11/2022

Hah!Geduld?Wel mijn geduld was na 2 maanden wachten, vele telefoontjes, vele mails en veel over en weer gereden naar de winkel in Wevelgem, eindelijk op….Ben dan maar naar de hoofdzetel in Gent gereden en daar heel vriendelijk geeist dat ik niet weg ging voor ik een bewijs van betaling in mijn handen had of dat ik er de politie ging bijhalen! Wel na 7 minuten wachten had ik het bewijs van storting al in mijn handen…Straf e! Toen kon het blijkbaar niet snel genoeg gaan….Ondertussen staat het geld op mijn rekening. Dus voor de mensen die ook al een tijdje wachten op hun geld, jullie weten wat gedaan, ritje naar Gent!

Juntoo (Overstock Home)

aan: G. D.

30/11/2022

---------------------------------------------- Christine Geerardyn, 30 nov. 2022 16:29 CET Hallo, We danken de klant voor zijn feedback en zijn geduld omdat de terugbetaling niet vlot is verlopen. Graag benadrukken wij dat dit niet de standaard is waarvoor wij staan als bedrijf. Ondertussen hebben wij extra personeel voorzien zodat dergelijke situatie vermeden kan worden naar de toekomst toe. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 28 nov. 2022 16:00 CET ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[35QX6P-WM2Y0] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[35QX6P-WM2Y0]