back

foutieve uitvoering van opzegging onderhoudscontract verwarmingsketel

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. C.

aan: Bulex Services

24/11/2022

Geachte heer/mevrouw, Op 10 augustus 2022 had ik een aangetekende brief naar Bulex services opgestuurd. Hiervoor had ik een bericht van ontvangst via Bpost op datum van 18 augustus 2022 ontvangen. In deze brief had ik uitdrukkelijk vermeld om mijn onderhoudscontract met nr CNTR-0001392975 tegen de eerstvolgende vervaldatum stop te zetten. Het huidige contract eindigt op 14 december 2022. De klantendienst van Bulex meldde me op 03 november 2022 dat dit contract eigenlijk afloopt op 15 december 2022. Bij het telefonisch plannen van een laatste interventie/ onderhoud door Bulex onder dit contract meldde de Bulex klantendienst me dat mijn contract reeds volledig stopgezet was. Dit is een foutieve uitvoering van mijn vraag tot opzegging daterend van 10 augustus 2022! Op 03 november 2022 had ik het contractenteam bij Bulex per e-mail (gezonden naar contracts@vsd-belgium.be) over dit probleem en mijn vraag tot rechtzetting gemeld. Op 10 november 2022 had ik nog steeds geen formele reactie van het Bulex contractenteam ontvangen (los van een automatische gegenereerde ontvangstmelding). Op 10 november 2022 had ik een herinnering via e-mail naar dit contractenteam gestuurd. Op 17 november 2022 had ik nog steeds geen formeel antwoord van het Bulex contractenteam ontvangen. Op deze datum heb ik terug een aangetekende brief naar Bulex gestuurd om de hele geschiedenis uit te leggen, het gebrek van enig antwoord vanwege het Bulex contractenteam aan te kaarten alsook de wens mijn contract te heractiveren zodat dit geldig is tot en met 14 december 2022. Ik heb tenslotte hiervoor de jaarlijkse contractpremie betaald. Tot op vandaag 24 november 2022 heb ik nog steeds geen formele reactie van Bulex Services ontvangen. Kan Bulex zo spoedig mogelijk mijn contract CNTR-0001392975 heractiveren zodat dit geldig is tot en met 14 december? Hoogachtend, Bart Clarebout Uniestraat 44 1210 Brussel 0489/330021

Gewenst oplossing

  • her-activatie van het onderhoudscontract.

Berichten (2)

Bulex Services

aan: B. C.

24/11/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: B. C.

24/11/2022

O.Ref/CM-B08903220 Beste mijnheer Clarebout, Wij hebben de mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. Eerst en vooral willen wij ons verontschuldigen voor het ongemak dat u ervaren heeft. Hierbij kunnen wij bevestigen dat uw contract terug actief is en dit tot einde van de periode. Met vriendelijke groeten, Christele Perrault Klachtenmedewerker/collaborateur service plaintes Phone +32 2 431 80 00 Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us