Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. B.

aan: Juntoo (Overstock Home)

24/11/2022

Beste, hieronder het bericht dat ik Juntoo stuurde op 10 november 2022. Beste, Betreft mijn bestelling dd. 1 augustus 2022 met referentie 760592. Op 1 augustus bestelde ik bij jullie een kast LONDON garderobe 2 deur 2 lade mass. EIK NATUUR B120xD60xH220 3 artikelcode 38698 en betaalde ik onmiddellijk en volledig. De levering zou initieel plaats vinden op 12 september 2022. Na contact met de klantendienst werd de levering op mijn vraag verschoven naar 26 september 2022. Op die dag was ik thuis doch werd er door een communicatiefout niet geleverd. De leveringsdienst stond aan mijn deur maar ik had ze niet gehoord daar ik in de tuin werkzaam was. Een aantal minuten nadien zag ik een gemiste oproep maar kon niet terugbellen daar het een anoniem nummer betrof. Daags nadien nam ik contact op met de klantendienst die mij een nieuwe leveringsdatum voorstelden. Dit zou 24 oktober 2022 worden. Op 28 september ontving een mail dat de kast niet meer voorradig was en ook niet meer in jullie assortiment zit. Onbegrijpelijk, met welke kast stond men dan aan mijn huisadres. In diezelfde mail werd mij voorgesteld een andere kast te kiezen of een waardebon te ontvangen die een jaar geldig zou zijn. Dit wou ik niet en nam opnieuw contact op met jullie klantendienst, dit was op 29 september 2022. Hierop werd mij een mail gestuurd dat het volledige bedrag zou teruggestort worden binnen de 14 dagen. Op 17 oktober stuurde ik opnieuw een mail dat het geld nog niet gestort was. Als bij toeval kreeg ik hierop het antwoord dat er zogenaamd softwareproblemen waren waardoor mijn aanvraag niet in het systeem was gekomen. In diezelfde mail zou dit binnen de 10 werkdagen in orde komen. Nog steeds ben ik op het geld aan het wachten.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1199,70
  • Vervanging
  • Terugbetaling zoals overeengekomen

Berichten (4)

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. B.

24/11/2022

---------------------------------------------- Christine, 24 nov. 2022 15:43 CET Hallo, We bieden de Heer Beerlandt onze oprechte excuses aan voor het ongemak bij de levering en voor het uitblijven van de terugbetaling van zijn kast. Nazicht leerde ons dat door een fout in ons systeem deze nog niet werd uitgevoerd. De klant mag zijn terugbetaling binnen de 14 dagen verwachten op zijn rekening. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 nov. 2022 09:13 CET ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[356X3V-Z8YK0] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[356X3V-Z8YK0]

J. B.

aan: Juntoo (Overstock Home)

24/11/2022

Nog eens 14 dagen. Dit werd mij al verschillende keren verteld. Ik volg het op.

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. B.

30/11/2022

---------------------------------------------- Christine Geerardyn, 30 nov. 2022 15:56 CET (privé) zie TB aanvraag ticket 867752 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 nov. 2022 17:01 CET ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[MRQZG6-E7KZ9] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumChristine -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[MRQZG6-E7KZ9]

J. B.

aan: Juntoo (Overstock Home)

18/12/2022

Een raadsman van testaankoop werf ingeschakeld