back

Leveringsproblemen, consumenten nemen voor idioten

IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. D.

aan: IKEA BELGIUM

09/11/2022

Beste, In april hebben wij bij IKEA een volledige keuken besteld. Er zijn tot op heden 6! Leveringen gebeurd, en nog steeds zijn we niet in het bezit van de voltallige keuken. Er hebben al 4 leveringen plaatsgevonden om de werkbladen en achterwanden te leveren. Telkens was er breuk, de wanden en werkbladen werden steeds geleverd met krassen. Deze hebben we dus steeds geweigerd. Dan ging IKEA ze opnieuw laten maken en leveren, opnieuw breuk in de levering etc etc. Ondertussen hebben we besloten om niet meer op IKEA te wachten en willen we ons geld terug wat de achterwanden betreft. IKEA heeft me gebeld en wist me niet te vertellen wat de waarde was van de terug te betalen achterwanden, terwijl we alles via IKEA Gent hebben gekocht. Ik vind de factuur hiervan niet meer terug, voor hen moet dit een kleintje zijn om alles juist terug te vinden. Verder hebben we een commerciële tussenkomst gevraagd voor het feit dat we 5 maanden moeten wachten op onze items, terwijl dit slechts 5 weken zou zijn. We worden van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 281,00
  • Schadevergoeding