back

Problemen bij beschadigde levering

Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: Juntoo (Overstock Home)

03/11/2022

Beste, Ik bestelde en betaalde in de winkel te St-Martens-Latem een verlengbare eettafel Extensio. Deze werd ondertussen geleverd, maar na het monteren blijkt deze tafel verschillende beschadigingen te bevatten. Na enkele contactnames met Juntoo werden 2 voorstellen gedaan: 1. omruiling met een nieuwe (hopelijk perfecte) tafel. of 2. behoud van de beschadigde tafel en een waardebon van 200 euro. Daar wij de 1ste tafel met 'Standaard Service' hebben gekocht dienen wij nu zelf de beschadigde tafel volledig te demonteren en opnieuw in te pakken én de nieuwe uit te pakken en volledig te monteren. Ook beide tafels zelf aan onze deur zetten/aannemen. Gezien de omvang (tot 320 cm) en gewicht (107kg) van de tafel betekent dit 2 x 2uren x 2 personen = 8 uren werk. Wij moeten dus zelf opdraaien voor een fout die volledig aan Juntoo te wijten is ! Ons voorstel is 1.dat Juntoo de beschadigde tafel demonteert en inpakt én de nieuwe tafel uitpakt en monteert of 2. dat Juntoo ons een degelijke vergoeding betaalt voor het extra werk dat zij veroorzaakt hebben.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Vervanging

Berichten (7)

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. D.

03/11/2022

---------------------------------------------- Christine, 3 nov. 2022 09:45 CET Hallo, We bieden de klant onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat hij ervaart. Mogen wij vragen om ons het correcte bestelbonnummer samen met de showroom van aankoop mee te delen , zodat we het dossier kunnen bekijken aub . Zonder deze informatie kunnen we geen feedback geven. Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Christine Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 3 nov. 2022 06:28 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[KZRXLV-38QVY] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[KZRXLV-38QVY]

J. D.

aan: Juntoo (Overstock Home)

03/11/2022

Beste, Zoals reeds vermeld op mijn klacht is de tafel gekocht in de showroom te St-M-Latem en is het bestelnummer 116002430. Met vriendelijke groeten

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. D.

03/11/2022

---------------------------------------------- Christine, 3 nov. 2022 14:32 CET Hallo, We bieden Meneer De Groote onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat hij ervaart door de schade aan zijn eettafel. Er werd reeds een voorstel geformuleerd naar de klant , waaronder ook het voorstel tot omruiling van de tafel. Bij een omruiling wordt deze steeds uitgevoerd in dezelfde service zoals bij de oorspronkelijke levering. In casu heeft de klant gekozen voor een standaardlevering, wat inhoudt dat de de meubels in pakket worden afgeleverd tot aan de eerste drempel van zijn huis aan de straatkant en dat de klant zelf voor de montage ervan zorgt . Zie hiervoor volgende link met het overzicht van onze leverservices s:customerservice.juntoo.be/hc/nl/articles/4674313709969-Tussen-welke-leveringsservices-kan-je-kiezen- Hopend hiermee voldoende verduidelijking te hebben gegeven , Met vriendelijke groeten, Christine Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 3 nov. 2022 13:51 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[7O0X88-ROXQM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[7O0X88-ROXQM]

Doorgestuurd naar onze advocaten 03 november 2022

J. D.

aan: Test Aankoop

03/11/2022
Dit antwoord is privé

Juntoo (Overstock Home)

aan: J. D.

03/11/2022

---------------------------------------------- Christine, 3 nov. 2022 15:27 CET Hallo, We hebben jullie feedback goed ontvangen , maar behouden ons standpunt in dit dossier . Met vriendelijke groeten, Christine Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 3 nov. 2022 14:47 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[3Q9YRX-PDWK0] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[3Q9YRX-PDWK0]

Test Aankoop

aan: J. D.

02/12/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: J. D.

28/12/2022
Dit antwoord is privé