back

Geen geld terug na retour TV bundel

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. C.

aan: MEDION

02/11/2022

Beste, ik bestelde 2 tv bundels bij medion. De bundels zijn in 2 delen aangekomen. 1ste levering: 2 tv's en 1 soundbar. 2e levering 1 soundbar. Ik heb 2 facturen met 2 verschillende klantnummers waarvan deze in bijlage. 1 bundel is op 30/09/2022 retour gegaan met de firma Dynalogic (door u opgedragen). Na meerder malen telefonisch contact en contact per mail had men mij beloofd om mijn geld na 14 dagen terug te storten. Alles zou doorgestuurd zijn naar de administratieve dienst. Ook had ik mijn betalingsbewijzen reeds doorgestuurd per mail. Echter geen terugbetaling gehad. De 2 facturen vindt u in bijlage. Graag zou ik mijn geld zo snel mogelijk ontvangen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 439,90

Berichten (1)

E. C.

aan: MEDION

01/12/2022

Beste Ondertussen is de soundbar ook teruggestuurd in een ups point te Balen. Het bewijs van aflevering vind u in bijlage. Mits nu alle stukken terug bij jullie aangekomen zijn verwacht ik mijn centen teruggestort te zien op mijn rekening. U vindt ook het bewijs van de teruggestuurde tv in bijlage.