back

problemen met vivabox geschenkbon

VIVABOX Excelsiorlaan 53/A, ZAVENTEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. C.

aan: VIVABOX

06/10/2022

Beste, ik wil mijn geschenkbonnen kunnen gebruiken maar de ene staat niet meer geregistreerd en de andere staat inactief. Probeerde reeds vele malen contact te leggen met mail. krijg telkens een bevestiging van mijn verstuurde mail dat ze me binnen de 72 uur zullen beantwoorden maar dit gebeurd niet. Ook telefonisch kunt u hen niet meer bereiken, heb contact gehad met 1207 en telefoon bestaat niet meer voor dit bedrijf. Wat is er aan de hand met dit bedrijf? Ik zie dat er nog steeds kan aan gekocht worden wat ik dan heel raar vind. Kunnen jullie me vertellen wat er aan de hand is? Of wat ik kan doen om mijn bonnen nog te kunnen gebruiken ? Het gaat over geschenkbonnummer: 040630203044 en 098340120793

Gewenst oplossing

  • zorgen dat ik de bonnen kan gebruiken

Berichten (1)

M. C.

aan: VIVABOX

14/10/2022

Beste, Ik kreeg een mail terug van u om een serienummer door te geven van het kassaticket. Dit heb ik niet dit was een geschenk van mijn dochter enige tijd terug voor mijn verjaardag heb het haar gevraagd en ze heeft dat ook niet meer. Wie houdt er namelijk kastickets bij? Wat nu met deze bon? Ook kreeg ik geen antwoord in de mail van mijn andere bon 098340120793 die ik ,ook niet kan gebruiken en weet niet waarom? Graag spoedig een antwoord terug, kan ik jullie telefonisch niet bereiken ( geprobeerd maar nummer van op de site niet meer in werking) ? Zou veel sneller kunnen afgehandeld worden want nu kan ik na heel lange tijd nog altijd niet genieten van mijn bonnen? Mvg Gryson Johan