back

Beloofde terugbetaling wordt niet uitgevoerd

EMMA Matras Wilhelm-Leuschner-Str. 78, Francfort-sur-le-Main
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. P.

aan: EMMA Matras

23/09/2022

In maart 2022 heb ik, mede door de positieve scores op Testaankoop, 2 bestellingen geplaatst bij Emma boxspring. Kort na de bestelling kwamen beide goederen (een volledige boxsping en 2 aparte matrassen) in promotie. Na contact met de klantendienst werd meteen een creditnota gemaakt. Voor de eerste levering werd deze ook correct uitgevoerd (-96,81 euro). Voor de andere creditnota (-100,51 euro) heb ik ondertussen al meermaals telefonisch & via mail contact opgenomen, er wordt telkens gevraagd om alles uit te leggen, er is een "interne escalatie" aangemaakt, ik moet nog even wachten... na 6 maand helaas zonder enig resultaat... Laatste escalatie werd aangemaakt op 1 September, vandaag 23 September is de persoon die dit moet behandelen blijkbaar "met verlof", een concrete timing tegen wanneer ik een oplossing of gewoon nog maar een update mag verwachten, wordt niet gegeven. Graag jullie advies wat ik alsnog kan doen om de beloofde 100euro terug te krijgen. Mvg, Stefaan

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 100,51

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 23 september 2022

S. P.

aan: Test Aankoop

23/09/2022
Dit antwoord is privé