back

facturen blijven sturen na afsluiten contract

Luminus Rue du Marquis 1, BRUXELLES

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. L.

aan: Luminus

23/09/2022

Beste, mijn gas & elektriciteitscontract is opgezegd sinds 22jul2022. Tot op heden blijf ik nieuwe facturen ontvangen ookal heeft luminus mijn beëindiging goed ontvangen en is er volgens 'my luminus' geen geldig energiecontract meer. Volgens de FAQ kan het tot 8 weken duren vooraleer een eindfactuur opgemaakt wordt en tot die tijd kunnen nog facturen verzonden worden. Inmiddels zijn we 10 weken verder. Een klacht indienen, rechtstreeks via de site van luminus is niet langer mogelijk. Telefonisch contact is praktisch onmogelijk (gezien de lijnen steeds bezet zijn) en hetzelfde geldt voor de chat. Indien er toch iemand aan de telefoon beschikbaar is, krijg ik enkel de info 'de eindfactuur moet nog opgemaakt worden'. Reeds uitgevoerde acties: - meterstanden doorgegeven aan fluvius - telefonisch / via chat contact proberen opnemen - intussen ook via "meterstanden betwisten" nogmaals proberen de meterstanden door te geven (gezien de gewone meterstanden doorgeven niet langer gaat omdat mijn contract beëindigd is en die functie in 'my luminus' dus niet langer beschikbaar is) Mvg, JL

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur