back

Levering / dumping op straat

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. D.

aan: Juntoo (Overstock Home)

19/09/2022

Juntoo kwam zetel en ander meubilair leveren. Aangezien er vooraan enkele trapjes zijn voor je aan de lift komt weigerden ze deze trapjes te nemen. Er is ook een zijingang aan het gebouw zonder trappen en met rechtstreekse toegang tot de lift, maar dit weigerden ze ook. Daarom hebben ze enkele stukken binnengezet, voor de trapjes, en dan nog zaken gewoon op straat. Als ik hiervoor belde naar Juntoo werd er gezegd dat ik ondertekend had akkoord te gaan met een standaardlevering, en dus geen trappen, maar zoals gezegd is er ook een zij-ingang zonder trapjes dus dit is geen argument. Aangezien volgens hen verkoopvoorwaarden tot aan de voordeur zijn, zeiden ze ze ma dat ik nog blij mag zijn dat er sommige dingen werden binnengezet. Op de website zegt men: levering op gelijkvloers tot aan de eerste drempel. Dit is in hun beleving dus gewoon midden op de stoep? Ik heb bijgevolg een deel van mijn bestelling niet ontvangen en Juntoo weigert enige compensatie. Ik wil gewoon terugbetaling, niet dat ze het nog komen leveren want ik ben genoeg onbeschoft behandeld aan de telefoon door de mensen van Juntoo Zaventem. Als ik vroeg voor contactgegevens van de bovenliggende organisatie kreeg ik deze niet. Op de website kan ik geen klacht indienen want ik kan niet inloggen op mijn account, en "wachtwoord vergeten" werkt ook niet. Ik eis de totale waarde terug van mijn twee bestelbonnen: - 750621 twv EUR 1,012.00 en - 750335 twv EUR 1,892.60 = tesamen 2,904.60

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 2904,60

Berichten (4)

R. D.

aan: Juntoo (Overstock Home)

14/10/2022

Ik volg op mbt deze klacht. Na een initieel antwoord duurt dit nu al enkele weken.

Juntoo (Overstock Home)

aan: R. D.

02/11/2022

---------------------------------------------- Christine, 2 nov. 2022 14:33 CET Hallo, We hebben je bericht goed ontvangen en bieden je onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je ervaren hebt. Je hebt gekozen voor een standaardaanhuislevering , wat inhoudt dat de levering wordt aangeboden aan de eerste drempel van het gelijkvloers aan de straatkant. Onze chauffeurs dienen dit dus niet binnen te plaatsen, noch mogen zij trappen doen of dit via andere toegangsweg leveren. Alle informatie kan nagelezen worden op volgende link * s:customerservice.juntoo.be/hc/nl/articles/4674394108689-Ik-heb-een-bestelling-geplaatst-en-binnenkort-krijg-ik-mijn-meubelen-thuis-geleverd-Waar-moet-ik-op-letten-bij-een-aanhuislevering- *s:customerservice.juntoo.be/hc/nl/articles/4674313709969-Tussen-welke-leveringsservices-kan-je-kiezen- Volgens onze informatie van onze logistieke dienst werden alle artikelen geleverd. Graag verwijzen wij ook naar de informatie omtrent de controle van de levering DE CONTROLE Bij levering tekent u voor ontvangst van de meubelen, vrij van zichtbare schade. Eventuele zichtbare schade (aan de verpakking) dient te worden vermeld op de (elektronische) bon. Mocht u later bij het uitpakken van de meubelen toch beschadigingen vaststellen, dan verzoeken wij u een gebrek zo spoedig mogelijk na onekking aan ons kenbaar te maken via onze **Customer Service**. Gelieve een gedetailleerde beschrijving van de vastgestelde schade te geven en indien mogelijk enkele foto's bij te voegen. Je probleem zal worden onderzocht en als het voldoet aan de garantievoorwaarden zullen wij je zo snel mogelijk een oplossing bieden, bv. ontbrekende onderdelen ter beschikking stellen, beschadigde onderdelen herstellen of je product vervangen (zolang je product nog beschikbaar is, zoniet zoeken wij naar een gepaste oplossing). Hopend je hiermee voldoende verduidelijking te hebben gegeven, Met vriendelijke groeten, Christine Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 14 okt. 2022 15:30 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[8DMQRQ-OZGLM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[8DMQRQ-OZGLM]

R. D.

aan: Juntoo (Overstock Home)

07/11/2022

Beste, 1) er is geen andere toegangsweg. Er is echter een garage waar de drempel achter ligt. Dan staan de goederen tenminste veilig en droog. 2) uw collega's in de winkel hebben me verkeerde info gegeven en zeiden dat een standaardlevering wel binnen zou zijn. Ik heb zelfs gezegd dat er enkele trapjes zouden zijn maar toen vertelde men mij dat het toch tot aan de lift zou geleverd worden 3) ik ben daarna door de winkel afgesnauwd geweest: 'u mag blij zijn dat ze zelfs al iets hebben binnengezet' 4) ik heb geen bericht ontvangen dat ze gingen leveren een werkdag op voorhand. Enkel een telefoon van de chauffeur 3 minuten voor ze er waren. Daardoor was mijn vriendin alleen en was ik er niet. 5) wat houdt dat in ´aan de eerste drempel' - een paar meter verder op het trottoir is dat ook aan de eerste drempel? Kan u me zeggen dat het goed dan geleverd is? Ik verwacht voor bovenstaande een compensatie. Dit is echt ongezien slechte en bewust verkeerdelijke klantenservice.

Juntoo (Overstock Home)

aan: R. D.

09/11/2022

---------------------------------------------- Christine, 9 nov. 2022 09:46 CET Hallo, We hebben je bericht goed ontvangen en bieden je onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren . Graag bevestigen we ons genomen standpunt , waarin ook duidelijk werd gesteld wat je als service bij een standaardlevering kan verwachten . Alle goederen werden als standaardlevering bezorgd . Wat een standaardlevering inhoudt , staat ook duidelijk op onze bestelbon , alsook op onze website . Indien een chauffeur toch iets binnenplaatst bij een standaardlevering , dan is dit enkel goodwill maar geen verplichting . In een afzonderlijke mail sturen wij je het bewijs door dat er wel degelijk een bericht met een tijdslot werd bezorgd , alsook dat alle artikelen werden geleverd. Op deze basis gaan wij niet in op je verzoek tot compensatie. Met vriendelijke groeten, Christine Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 7 nov. 2022 11:43 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[KZDO96-R4DOY] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[KZDO96-R4DOY]