MIELE Z. 5 Mollem 480, MOLLEM
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. V.

aan: MIELE

18/09/2022

Beste, we bestelden op 28/08 een zuigbuisgreep en stofzakken. We ontvingen op 31/08 een controle unit voor een wasmachine. Op 31/08 stuurde ik hiervoor n mail. Meerdere malen probeerde ik ook de dienst naverkoop van Miele te bellen, uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn die voorstelde tav de onderdelen dienst een mail te sturen omdat het dan misschien zou kunnen opgelost worden zonder extra kosten. Die mail verstuurde ik op 01/09. Op 11/09 kwam hierop antwoord: " U mag verzaken binnen de 14 dagen aan de aankoop en moet op uw kosten de fout geleverde producten terugsturen en opnieuw bestellen." waarbij we dus naast de portkosten, voor het terugsturen van de vrij grote doos opnieuw leverkosten moeten betalen. Als tijdens het transport het product beschadigd raakt, draaien we ook op voor die kosten. Op 11/09 heb ik aan Miele laten weten dat we met deze aanpak niet akkoord kunnen gaan, we willen op kosten van Miele alsnog het bestelde correcte product ontvangen (zuigbuisgreep antraciet 3701451459) Ik kan de voorgestelde procedure begrijpen als de fout bij ons ligt, maar niet als het bedrijf in de fout gaat. Bedankt

Gewenst oplossing

  • levering correcte product

Berichten (2)

Doorgestuurd naar onze advocaten 29 september 2022

F. V.

aan: Test Aankoop

29/09/2022
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: F. V.

04/10/2022
Dit antwoord is privé