back

PC teruggestuurd voor reparatie - beschadiging tijdens transport

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: MEDION

14/09/2022

Ik stuurde de pc terug voor reparatie, zoals gevraagd in een doos, mousse rond de pc en extra karton errond om bescherm te zitten. (heb foto's) Bij aankomt ter plaatse bleek de doos beschadigd door transport en nu moet ik een extra 180 euro betalen om deze schade zelf te betalen als er gaten in de doos zitten, is dat dan mijn schuld soms ? En hoe kan ik een pc beschermen tegen zo'n brute behandeling tijdens het transport ? waarom moet de klant in zo'n geval de kosten dragen als ik alles gedaan heb om het correct en beschermd op te sturen ?

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (7)

MEDION

aan: M. V.

16/09/2022

Geachte heer/mevrouw, Volgens onze gegevens heeft u reeds contact gehad met één van onze medewerkers. Wij gaan er dan ook van uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team

M. V.

aan: MEDION

16/09/2022

nee, dat is net mijn klacht : jullie medewerkers hebben mij gezegd dat ik 180 euro moet betalen voor de herstelling door onzorgvuldig handelen van de besteldienst en anders heb ik geen PC die werkt. Ik wil een PC terugkrijgen in goede staat die hersteld is. Zonder extra kosten. Als jullie pakjesdienst schade veroorzaakt, is dat niet mijn schuld en niet mijn kost. Mijn vraag en mijn klacht is dus NIET beantwoord. graag een oplossing

M. V.

aan: MEDION

13/10/2022

Ik wacht nog steeds op een reactie ivm mijn klacht en een oplossing. Laten jullie deze openstaan zodat alle lezers kunnen zien welke service jullie bieden. Ondertussen werd deze klacht ook gedeeld op Facebook, Linkedin, Instagram, Messenger, Twitter. Komt er geen reactie van jullie, dan wel van andere (potentiële) klanten. Waarom heb ik nog altijd mijn pc niet terug ? Waarom hebben jullie geen klachtenprocedure die ik kan aanspreken ? Waarom verkopen jullie pc's als jullie niet in staat zijn service te leveren ?

MEDION

aan: M. V.

17/10/2022

Geachte heer/mevrouw, Volgens onze gegevens heeft u reeds contact gehad met één van onze medewerkers. Wij gaan er dan ook van uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team Klacht - PC teruggestuurd voor reparatie - beschadiging tijdens transport - (CPTBE01608299-39)

M. V.

aan: MEDION

17/10/2022

dit is een copy/paste van jullie vorige reactie heel flauw van jullie en lui Ik heb inderdaad contact gehad met jullie medewerkers. Daarom net deze klacht en daarom verwacht ik een antwoord van jullie. Jullie mogen er dus NIET van uit gaan dat mijn vraag inmiddels beantwoord is en zouden beter wat tijd steken in klantgericht gedrag en klantenservice. Waarom moet ik kosten betalen voor jullie onhandigheid ? Waar is jullie klachtenprocedure en hoe kan ik dit opstarten ? Waarom heb ik na 6 weken nog altijd geen PC ? Graag een antwoord deze keer en geen copy/paste De rest van het forum leest met mij mee en wacht.....

MEDION

aan: M. V.

20/10/2022

Geachte heer/mevrouw, Volgens onze gegevens heeft u het vervangend toestel reeds mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team

M. V.

aan: MEDION

20/10/2022

jullie weten wel veel. Ik moet naar de Testaankoop klachten pagina gaan om iets van Medion te horen. En dan nog altijd geen antwoord te vinden over wat jullie klachtenprocedure is en hoe ik bij Medion een klacht kan indienen. Volgens jullie gegevens weet u dan ook dat het vervangend toestel beschadigd is ? De buitenkant heeft een deuk. Ondertussen heb ik een Apple laptop besteld want ik heb alle vertrouwen in Medion verloren. Hopelijk is mijn bericht een waarschuwing voor alle toekomstige klanten. Ik heb nog nooit een bedrijf gezien met zo weinig respect voor de klant. (zelfs voor een klant die al van in de jaren 90 alleen bij Medion zweert)