back

Pakket niet ontvangen

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. L.

aan: Post NL

13/09/2022

Beste, Ik had gisteren met jullie reeds contact ivm met pakket 3SKABA6921684. Dit zou volgens de tracking op mijn adres geleverd moeten zijn op donderdag 8 september, maar ik heb niets ontvangen. Jullie hebben me aangeraden contact op te nemen met de verkoper, dat heb ik intussen gedaan. Deze beweert contact opgenomen te hebben met jullie en er zou tegen hem gezegd zijn dat het pakket daadwerkelijk op mijn adres geleverd zou zijn en dat jullie verder niks konden doen voor hem. Dus hij is nu dus ook niet van plan om mij te vergoeden. Ik heb camerabeelden van die dag, dus ik kan bewijzen dat jullie koerier niet aan mijn deur is geweest. Hoe gaan jullie dit voor mij oplossen?

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 55,00

Berichten (3)

Post NL

aan: E. L.

14/09/2022

Geachte Mevrouw Elly Lesoile, Ref:3SKABA6921684 Bedankt voorhet ontvangen van uw vraag, Volgens mijn informatie is het pakket afgeleverd op 8/09 om 16:19. U geeft aan geen pakket te hebben ontvangen en dat u dit kan bewijzen met camerabeelden maar juist daarom is er een onderzoek nodig om te weten waar uw zending zou bezorgd zijn, de chauffeur kan zich van adres vergist hebben of bezorgd hebben bij uw buren. Daarom raad ik je aan om navraag te doen bij de buren. Misschien hebben zij het pakket voor je aangenomen. Is dit toch niet het geval' Neem dan contact op met de verzender. Diegene kan je hiermee verder helpen. De verzender heeft ons de opdracht gegeven een pakket te leveren. Hierdoor is de verzender onze opdrachtgever. Gaat er iets mis, dan kan de verzender dit bij ons of bij PostNL Nederland melden en dit onderzoek voor u opstarten. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Patrick Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag:

E. L.

aan: Post NL

15/09/2022

Beste, Natuurlijk heb ik al gehoord bij de buren en ook daar werd niets geleverd. Trouwens er was ook geen enkele reden om bij de buren te leveren aangezien ik thuis was. Zoals ik in mijn vorig bericht al zei, heb ik al meermaals contact gehad met de verzender maar deze wil geen verdere actie ondernemen daar jullie track &trace aangeeft dat het pakket afgeleverd is. Bij deze is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Waar is mijn pakket?

Post NL

aan: E. L.

20/09/2022

REF. CPTBE01607101-05 Geachte mevrouw Lesoile, Wat jammer dat uw verzender geen verder onderzoek wil laten opstarten bij PostNL! Spijtig genoeg kan ik u echt niet verder helpen. Het is echt de afzender die dit met PostNL moet bespreken en u een passende oplossing aanbieden. Indienu verder nog vragen heeft, aarzel dan niet ons te contacteren door te reageren op dit bericht. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Ysabel Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag: