back

Onterechte aanrekeningen

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

W. P.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

13/09/2022

Aan VEEDZ Geachte Sinds april 2022 wordt mij via Proximus wekelijks 4.99€ aangerekend voor Uw diensten. Wij hebben nooit een contract of abonnement onderschreven met VEEDZ. In totaal werd ik tot op heden gedebiteerd voor volgende bedragen: Fact Mei 2022 9,98€ Fact Juni 2022 24.95€ Fact Juli 2022 19,96€ Fact Augustus 2022 24,95€ Fact September 19,96€ In totaal 99.80€ Ik eis de terugbetaling van het volledig bedrag en het onmiddellijk stopzetten van het aanbieden van deze onterechte aanrekeningen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 99,80
  • Onmiddellijke stopzetting van de aanrekeningen

Berichten (5)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: W. P.

13/09/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (65749) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 13 sep. 2022 09:36 CEST Geachte, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten Service Digital Global Pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 13 sep. 2022 09:28 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[DELZVM-2KGV3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[DELZVM-2KGV3]

W. P.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

13/09/2022

Op de bijlage bij mijn mail ( uittreksel van factuur Proximus september staat het nummer van de betrokken mobiele telefoon = 0486 99 11 32 Ik hoop U hiermee de nodige informatie te hebben bezorgd.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: W. P.

13/09/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (65753) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 13 sep. 2022 14:50 CEST Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32486991132** op **2022-04-16 17:04:50 ** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.)die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **youtube.com** ** ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-09-13 14:47:42 ** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 13 sep. 2022 12:04 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[Y452DR-537LV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[Y452DR-537LV]

Doorgestuurd naar onze advocaten 20 september 2022

W. P.

aan: Test Aankoop

20/09/2022
Dit antwoord is privé

Veedz (Digital Global Pass)

aan: W. P.

20/09/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (65821) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 20 sep. 2022 14:52 CEST Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Wij hebben uw verzoek bekeken en kunnen bevestigen dat u een SMS hebt ontvangen waarin wordt uitgelegd dat de dienst een wekelijks abonnement is, de prijs van de dienst en instructies om u af te melden. Deze herinneringen worden ook één keer per maand verstuurd. - **Service** - **Service** Veedz - **Prix** 4.99 Eur (1 jours de promo) - **Date d'abonnement** 2022-04-16 17:04:50 - **Date desabo** 2022-09-13 14:47:42 - - ![](s:digitalvirgo.zendesk.com/attachments/token/VbdeG2ZfyVF69IBytNIRnOnTe/?name=image.png) - ![](s:digitalvirgo.zendesk.com/attachments/token/zqvLvlWQlRgGGAWuv2dG1bftl/?name=image.png) - **Navigation** - **Emplacement publicitaire** youtube.com - **User agent (navigateur ou mobile)** Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SAMSUNG SM-A217F) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/16.2 Chrome/92.0.4515.166 Mobile Safari/537.36 - **Nb de pages visitées** 6 - **Réseau publicitaire** Google - **Page de vente** promo_veedz_be - **Connexion** 3G - **Contenu pub** L'ane trotro NL Desondanks en als teken van goede wil, bieden wij u graag een terugbetaling van 49,90Eur aan. U ontvangt deze terugbetaling rechtstreeks op uw bankrekening via uw mobiele operator. Het bedrag wordt aangegeven op uw volgende factuur. In de tussentijd heb ik ervoor gezorgd dat uw abonnement wordt opgezegd en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groet , Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 20 sep. 2022 10:37 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[DE6V30-X7KOR] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[DE6V30-X7KOR]