back

Pakket verloren gegaan

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. H.

aan: Post NL

13/09/2022

Beste Ik zou graag weten waar mijn pakket uithangt. Het moet in een verwerkingscentrum verloren gegaan zijn, dus dan lijkt het me ook logisch dat deze uiteindelijk gevonden wordt aangezien niets "zomaar" verdwijnt. Via de online klantendienst word ik van het kastje naar de muur gestuurd en lijken ze de klacht niet serieus te nemen. Het is altijd hetzelfde antwoord dat enkel de verzender een onderzoek kan starten etc, maar wat als je de verzender niet kan bereiken? Of deze je niet wil verder helpen? Graag wil ik dat er een grondig onderzoek gestart wordt en dat mijn pakket uiteindelijk toch nog afgeleverd wordt, het sleept nu al bijna een maand aan.

Gewenst oplossing

  • Pakket leveren

Berichten (1)

Post NL

aan: M. H.

14/09/2022

Geachte Heer Mitch He, Ref:LA122643455NL Dank u voor het ontvangen van uw mail. Ik kan lezen dat u al met onze klantendienst in contact geweest bent en hetgeen men u daar vertelt heeft is volledig juist. Als een zending niet ontvangen heeft dan kan er alleen maar een onderzoek opgestart worden door de afzender. De afzender is de opdrachtgever van deze zending en dus ook de verantwoordelijke voor deze zending. PostNL heeft alle gevens van deze zending nodig, zoals verpakking, kleur,was er iets op geschreven met de hand?, was er een tape rond het pakket, zo ja welke kleur enz.. dus eigenlijk zo een 20 tal vragen waar we antwoorden nodig zijn zodanig dat we dan weten achter wat we moeten zoeken en dit is dus de enige manier waarop een onderzoek kan worden opgestart daar het bijvoorbeeld mogelijk is dat het label die op de zending geplakt werd er niet meer op zit en dan moet et fysiek achter de zending gezocht worden. Gelieve contact op te nemen met de afzender en vragen om dit onderzoek voor u te starten bij PostNL. Steeds tot uw dienst. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Patrick Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag: