back

Chauffeur levert niet

Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. G.

aan: Post NL

10/09/2022

Beste, Ik bestelde een pakket met track en trace 3 STASW2554678, ik was heel de tijd aanwezig thuis maar niemand kwam langs, ik kreeg dan een mail dat de chauffeur ons niet kon treffen thuis. Vorige week was dit net hetzelfde en moest ik mijn pakket ophalen in een postpunt niet in de omgeving van mijn woning.

Gewenst oplossing

  • Asap een nieuwe levering aan huis, indien dit niet gebeurt een schade vergoeding voor het laadtijden leveren van een dringend pakketje.

Berichten (3)

Post NL

aan: N. G.

14/09/2022

Geachte MevrouwNathalie Gijsemberg, Dank u voor het ontvangen van uw mail. In de eerste plaats onze excuses voor dit ongemak veroorzaakt door de chauffeur. Deze zal er over aangesproken worden door zijn verantwoordelijke en er al ook de reden gevraagd worden waarom hij niet bij u thuis de zending zouaangeboden hebben. Deze klacht/onderzoek werd opgemaakt onder het nummer:18589501. Ik maak ook van de gelegenheid gebruik om u te danken voor uw melding aangezien dit de enige manier is om onze dienstverlening naar u toe te verbeteren. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Patrick Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag:

N. G.

aan: Post NL

17/09/2022

Geachte, De klacht en mijn berichten naar u bedrijf heeft helaas niet geholpen. Ik verwachte deze ochtend nog een dringend pakketje, op tijd besteld om.het op tijd toegestuurd te krijgen, is er terug geen chauffeur langs gekomen terwijl ik thuis aanwezig was. Ik kreeg rond de middag terug dezelfde melding dat ik niet ben aangetroffen en het pakketje naar een postpunt wordt gebracht. Ik zal zien op welke manier ik verder in mijn klacht kan gaan. Nathalie

Doorgestuurd naar onze advocaten 17 september 2022

N. G.

aan: Test Aankoop

17/09/2022
Dit antwoord is privé