back

Zending niet ontvangen / fout geleverd

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. V.

aan: Post NL

09/09/2022

Beste, Een zending van Octagon Parts was aangekondigd voor levering door Postnl op 17 augustus 2022 (ref : zending nummer 3SMYPA8698075 ). Ik ontving de zending niet, nochtans bleef ik de ganse dag thuis om de zending te ontvangen. Er heeft volstrekt niemand aangebeld, noch werd er een bericht achtergelaten. Bij nazicht via track&trace werd aangegeven dat de levering weldegelijk zou zijn gebeurd, met zelfs aangifte van een voor mij onbekende handtekening (paraf). Ik deed zelf navraag bij alle mogelijke buren, begaf me na terugkoppeling aan leverancier Octagon Parts naar twee andere adressen ( Zebrastraat 16 / 101, en Karel De Stoutestraat 39), maar ook daar is er geen spoor van de zending te vinden. Het betreft een meettoestel nodig om mijn voertuig af te regelen en aan de praat te krijgen, dus ik blijf door de niet-of foutieve levering door Postnl reeds 3 weken zonder vervoersmiddel. Dit is dus heel dringend ! Wegens een email-spam-probleem is er enige tijd verloren gegaan om de door Octagon Parts opgestuurde "ontvangersverklaring" van Postnl te ontvangen, maar dat verandert niets aan het feit dat de levering niet of niet correct is gebeurd. Kan U zo dringend mogelijk de zogezegd geleverde zending terugvinden en bezorgen, een ander toestel van Octagon Parts leveren, of de kost compenseren. De kost bij Octagon Parts bedroeg 169,38 € excl BTW, plus 10.33 € verzendingskosten. (Zie link : https://www.octagonparts.nl/product/gunson-gastester-co-g4125/). Ik betaalde in totaal 179,71 €. Met dank voor uw snelle reactie en oplossing, Paul Vermeulen, +32 475 71 77 74 - pv1@skynet.be

Gewenst oplossing

  • geleverde zending terugvinden en bezorgen, een ander toestel van Octagon Parts leveren, of de kost compenseren

Berichten (1)

Post NL

aan: P. V.

14/09/2022

Geachte heer Paul Vermeulen Ref:3SMYPA8698075 Dank u wel voor het ontvangen van uw mail. Ik zie in ons systeem dat uw zending zou bezorgd geweest zijn op 17/8 om 17:29 op het volgende adres: Zebrastraat20 BUS 203 9000GENT Uit uw schrijven lees ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Dit kan een foutieve scan van de chauffeur zijn maar daarvoor is dan nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan alleen maar de verzender voor u bij PostNL opstarten. Waarom? PostNL wil zoveel mogelijk weten in verband met deze zending, bijvoorbeeld hoe die er fysiek uitziet? of er iets met de hand opgeschreven staat enz.. Er zijn ongeveer een 20 tal vragen die alleen maar door de verzender kunnen beantwoord worden. Ik raad u dan ook aan om met de verzender in contact te komen en te vragen dit onderzoek voor u bij PostNL op te starten. Steeds tot uw dienst. Patrick Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Patrick Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag: