back

Pakket wordt nooit aangeboden

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. D.

aan: Post NL

07/09/2022

Beste, Sinds enkele maanden hebben wij een nieuwe bezorger voor onze pakjes. Met de vorige bezorger hadden wij nooit problemen. We hebben speciaal een brievenbus voor (grote) postpakketen geplaatst en een poort die we op afstand kunnen openen. Alles is aanwezig om het mogelijk te maken dat de pakketten bij ons thuis worden geleverd. Sinds de nieuwe bezorger komt geen enkel pakket meer toe. Telkens zien we op de track&trace dat de bezorging niet lukte. Ik heb hiervoor al iedere keer klacht ingediend. Telkens krijg je de belofte dat ze er iets zullen aan doen. Maar er verandert niets. Welke service is dit eigenlijk? Ik kan me niet inbeelden hoe het plots te moeilijk is geworden om aan huis te leveren, hij lijkt me dus eerder de onwil van de bezorger. En dat is jullie verantwoordelijkheid. Ik verwacht dat hier eindelijk iets aan wordt gedaan. Aangezien de pakjes perfect bij ons thuis kunnen worden geleverd, dan is het ook de bedoeling dat dit zo gebeurd. Gelieve gepast actie te ondernemen Mvg, Daphne Delzongle

Gewenst oplossing

  • Bezorger aanmanen om pakjes thuis te leveren

Berichten (1)

Post NL

aan: D. D.

08/09/2022

Geachte Mevrouw Daphne Delzongle, Ref:3STUNM135140135 In de eerste plaats bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden met onze chauffeur. Ik heb voor u een herhaalklacht ingediend bij de leidinggevende van die chauffeur en gevraagd het nodig te doen om deze situatie te vermijden in de toekomst. Deze klacht werd opgemaakt onder het volgende nummer: 18525076. Ik maak ook van de gelegenheid gebruik om u te danken voor uw melding aangezien dit de enige manier is om onze dienstverlening naar u toe te verbeteren. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Patrick Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag: