back

Onrechtmatige kostenrekening voor diensten aan derden - Veedz

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. B.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

06/09/2022

Beste, sinds meer dan 1 jaar worden uw diensten van mijn telefoonrekening onrechtmatig aan uw betaald. Ik heb nooit deze functie gewenst/geactiveerd of gebruikt. Dit is misbruik van mijn ouderdom en pure fraude. Ik eis hiermee dat de dienst onmiddelijk stopgezet wordt en de volledige terugbetaling van het bedrag dat u me afgenomen heeft. Overzicht: aug 2021 : € 14.97 sept 2021: € 19.96 okt 2021: € 24.95 nov 2021: € 19.96 dec 2021: € 19.96 jan 2022: € 24.95 feb 2022: € 19.96 mar 2022: € 19.96 apr 2022: € 24.95 mei 2022: € 19.96 jun 2022: € 19.96 jul 2022: € 24.95 aug 2022: € 19.96 sept 2022: € 4.99 Totaal bedrag terug te betalen: € 279.44 + 21% BTW = € 338.12 Ik heb dit ook gemeld via Test aankoop.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 338,12

Berichten (1)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: H. B.

07/09/2022

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (65706) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 7 sep. 2022 08:54 CEST Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **32495251683** op **2021-08-13 15:10:39** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **voetbal24.be ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2022-09-06 15:54:56** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 6 sep. 2022 15:28 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[0O33ZR-R649R] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[0O33ZR-R649R]