back

Pakket op foutief adres geleverd

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. P.

aan: Post NL

05/09/2022

Beste Op 19 Aug 2022 werd mijn pakket met trackingcode 3SDOKC1265303 op een foutief adres geleverd, te weten op de Hefveldstraat 77 te 3500 Hasselt. Mijn adres, Molenweg 118 te 3680 Neeroeteren, werd wel degelijk correct hernomen op het pakket. Ik heb 2 x contact opgenomen met Post NL waarbij mij de foutieve levering werd bevestigd en telkens werd mij beloofd dat zij het pakket zouden ophalen en alsnog aan mij zouden bezorgen. Inmiddels zijn wij 5 september en heb nog steeds niets ontvangen. Telefonisch contact opnemen met Post NL brengt geen soelaas om nog maar te zwijgen over de ellenlange wachttijden. Uiteindelijk wens ik enkel mijn postpakket te ontvangen of schadeloos gesteld te worden t.b.v. 65 EUR (bedrag van de aankoop). Hopelijk kunnen jullie dit probleem oplossen. Mvg Pieters - Vliegen Molenweg 118 3680 Neeroeteren 0496126703

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 65,00

Berichten (5)

Post NL

aan: L. P.

07/09/2022

Geachte Mr. Luc Pieters, Mijn excuus voor het late antwoord op uw mail. Mag ik u vriendelijk vragen of het pakket met barcode:3SDOKC1265303, uiteindelijk bij u is afgeleverd? Ik weet dat dit pakket verkeerd was afgeleverd. Maar ik kan niet terug vinden of het nu wel daadwerkelijk is afgehaald bij de dame en bij u werd afgeleverd? Graag hoor ik het van u? Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Ingrid Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag:

L. P.

aan: Post NL

07/09/2022

Geachte mevrouw Tot op heden heb ik mijn pakket met barcode:3SDOKC1265303 nog steeds niet ontvangen. Aangezien ik nog weinig vertrouwen heb dat pakket ooit nog bij mij gaat afgeleverd worden, verzoek ik u om mij te vergoeden t.b.v. van 65 EUR, te weten het bedrag van de aankoop. Graag verwijs ik naar het aankoopbewijs in bijlage. U kan het bedrag overschrijven op onderstaand rekeningnummer: BE79 7845 6701 4233 Mvg Luc Pieters

Post NL

aan: L. P.

08/09/2022

Geachte Heer Luc Pieters, Ref:3SDOKC1265303 Bedankt voor uw e-mail en ik begrijp dat u wilt weten waar je pakket is. In onze systemen zie ik dat het op 19/8 om 08:03 uur is afgeleverd op het volgende adres: Molenweg118 3680NEEROETEREN Als u het pakket nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de afzender. Hij kan dan contact met ons opnemen en een onderzoek laten openen. Ik heb voor u ook een onderzoek opgestart bij de backoffice. Nummer van het Dossier: 18309784. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Patrick Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag:

L. P.

aan: Post NL

08/09/2022

Geachte Hoe kan u nu beweren dat mijn pakket met nummer 3SDOKC1265303 werd afgeleverd op mijn adres? Dit tart alle verbeelding!!! Deze klacht werd net ingediend omdat jullie op 19 Augustus 2022 het pakket foutief hebben afgeleverd te 3500 Hasselt, Hefveldstraat 77 i.p.v. op mijn adres. Dit werd trouwens al bevestigd door uw collega's alsook door de ontvanger van mijn pakket. Lees eerst eens de volledige casus alvorens te antwoorden en zorg voor een oplossing voor de flagrante fout die JULLIE gemaakt hebben. Dit is inmiddels mijn 5de poging opdat ik eindelijk mijn pakket zou ontvangen. Indien hierna geen pasklare oplossing wordt aangeboden, zie ik mij genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen alsook mijn ervaring te delen met derden. Luc Pieters Molenweg 118 3680 Neeroeteren 0496126703

Post NL

aan: L. P.

14/09/2022

Geachte Heer Pieters, Ref:3SDOKC1265303 Dank u voor het ontvangen van uw mail. Ik vind het jammer dat u uw zending niet zou ontvangen hebben. Volgens ons systeem zou deze op deMolenweg118,3680NEEROETEREN bezorgd geweest zijn op 19/8, maar uit uw schrijven kan ik lezen dat dit niet zo is. Het kan een fout zijn van de chauffeur maar ik zie ook geen enkel aanduiding dat uw zending op een verkeerd adres zou bezorgd zijn. Om zekerheid te kunnen hebben over wat er met uw zending zou gebeurt zijn is er dus een nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan de verzender voor u bij PostNL opstarten. Waarom de verzender? Omdat we dit onderzoek serieus opnemen hebben wij gegevens nodig die alleen de verzender ons kan geven zoals hoe deze zending er uit ziet? Alle fysieke kenmerken, of er iets met de hand op geschreven stond enz.. Gelieve met de verzender in contact te komen en te vragen dit onderzoek voor u te willen opstarten, Altijd tot uw dienst. Patrick Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Patrick Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag: