back

LUXEHOUTMASTPARASOL DEFECT VASTGESTELD BIJ EERSTE INGEBRUIKNAME

Dreamland Edingensesteenweg 196, HALLE
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. H.

aan: Dreamland

05/09/2022

Beste, Wij kochten bij jullie een luxehoutmastparasol voor een bedrag van 229,00+30leveringskost. Bij de eerste ingebruikname, nl. het open zetten van de parasol blijkt een van de steunbalken gescheurd/gebroken. Wij hebben niets verkeerd gedaan met deze parasol, zoals u oppert. We hadden hem nog maar enkele dagen. We vinden het niet kunnen dat u er zich zo van af maakt! We wensen dat u uw standpunt herziet en toch overgaat tot herstelling of vervanging van de parasol. Zie ook mijn telefonisch contact en mail aan Sandrine dd. 11/08/2022 en mijn herinneringsmail dd.24/08 met antwoord van jullie(Joran) dd. 29/08. Mijn antwoord hierop dd. 29/08/2022. Graag dringend het nodige doen aub Mvg, Gert Heymans

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 259,00
  • Vervanging
  • Herstelling

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 23 september 2022

G. H.

aan: Test Aankoop

23/09/2022
Dit antwoord is privé