back

Bezorgen lukte niet terwijl ik thuis was

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. A.

aan: Post NL

04/09/2022

Ik verwachtte op 3/9/22 een zware pakket thuis. Ik heb hiervoor speciaal thuisgebleven omdat het moeilijk zal zijn om het bij een afhaalpunt te gaan ophalen. Dit is ook de voornaamste reden waarom ik het online besteld heb. Opeens krijg ik een e-mail dat de bezorging niet lukte, zonder reden wat dan ook. Ik heb ook geen briefje gekregen voor informatie. Ik heb dan contact genomen met PostNL en ze zeggen dat de busnummer niet correct getypt was, terwijl ik dat wel zo gedaan heb. Op de factuur van de bestelling stond mijn busnummer 001 juist, terwijl op de e-mail van PostNL dit staat als 0. Dit is moeilijk voor mensen als ik die niet met de auto kan rijden of geen correcte vervoersmiddel heb. Ik zou het snappen als ik bijvoorbeeld niet thuis was of ik het adres niet juist getypt heb, maar dat is het niet en PostNL kan/wil daar niks aandoen.

Gewenst oplossing

  • Opnieuw verzending van het pakket

Berichten (1)

Post NL

aan: M. A.

07/09/2022

REF. CPTBE01600955-67 Geachte mevrouw Andoy, Bedankt voor uw bericht van 04/09 betreffende uw pakket met TrackTrace 3SCAAY2080862. Wat vervelend dat u uw pakket niet thuis hebt ontvangen, ondanks dat u wel thuis was! Mijn excuses voor het ongemak met onze bezorger. Volgens mijn informatie zal uw pakket morgen afgeleverd worden op de locatie AZ Dagwinkel Bevrijdingslaan 12 9000 Gent Ik heb uw klacht met betrekking tot de ondervonden ongemakken met onze bezorger geregistreerd in dossiernummer 18513837. Deze klacht wordt door de leidinggevende van de bezorger met hem/haar besproken. Aangezien deze klacht intern is, ontvangt u geen verdere reactie. U kunt er zeker van zijn dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Zo ja, dan horen we graag van je. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen door simpelweg op dit bericht te reageren. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Ysabel Klantenservice PostNL Pakketten Belgie www.postnl.be/ PPlease consider the environment before printing this e-mail. Uw vraag: