back

faktuur voor ongevraagde reparatie

Bulex Services Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. V.

aan: Bulex Services

04/09/2022

Beste, Re faktuur 26027409 - CM-B 08366543 Op 20/06/2022 werd een jaarlijks onderhoud betaald en uitgevoerd aan onze Bulex Thermomaster F24E. De technieker bracht ons op de hoogte dat er een probleem was met het warmtelichaam. Hij informeerde ons dat zo een reparatie rond de EUR 3000.00 zou kosten terwijl een nieuw toestel EUR 7000.00 zou bedragen. Wij hebben hem gezegd dat we er gingen over nadenken. Geen documenten werden aangeboden noch getekend. Enkele dagen later lag een faktuur nr 26027407 dd 21/06/2022 in onze brievenbus "Standard Forfait" van EUR 169.60. We hebben hierover Bulex Klantendienst gecontacteerd op 28/06/2022 via email, en dit na herhaaldelijk proberen om telefonisch contact te krijgen maar tevergeefs. Ondertussen kregen we verschillende telefoons van een Mr Kevin Hanke, verkoopdienst, met de vermelding dat wij een aanvraag zouden ingediend hebben om onze Bulex te vervangen (?). Op 02/07/2022 en een herinnering op 06/07/2022 sturen we een email naar Bulex om uitleg te vragen over bovenstaande faktuur. Op 06/07/2022 antwoordt Mevr Christelle dat onze klacht naar de verantwoordelijk is doorgestuurd. Begin Juli hebben Mevr Christelle (Klachtendienst) aan de lijn gehad en ze beloofde dat ze na een week ons op de hoogte ging stellen van haar onderzoek. Geen nieuws. Op 11/07/2022 krijgen we antwoord van Mevr Veronica (Klachtendienst) dat Bulex de faktuur van EUR 169.60 kan laten vallen bij aankoop van een nieuw toestel. (!) 26/07/2022 : 1ste Aanmaning 04/08/2022 : wij zenden een aangetekend schrijven met bericht van ontvangst naar de Finance dienst van Bulex om uitleg. Geen antwoord. 19/08/2022 : 2de Aanmaning met bedreiging van incassobureau 31/08/2022 : We hebben geprobeerd om de Finance dienst te bereiken maar die zijn niet beschikbaar voor het publiek. We hebben gebeld naar de Klachtendienst, Mevr Veronica, rustig en professioneel maar de telefoon werd opgehangen. Dan terug gebeld en aan Mevr Anita het probleem uitgelegd en zij beloofde dat ze het probleem ging escaleren naar Mr Kevin De Mol, Team Leader van Veronica. Geen reactie. Verschillende emails EN een aangetekend schrijven werden gestuurd maar Bulex heeft de hoffelijkheid niet om een antwoord te geven. We hebben Bulex de kans gegeven om te reageren, maar het laatste geschreven nieuws van Bulex is gedateerd 11/07/2022. Voor de rest, geen nieuws. We houden ook rekening met het feit dat het verlofperiode was maar toch ... Tot slot, wij hebben geen reparatie noch nieuw toestel gevraagd noch besteld. Systematisch weigert Bulex om ons, zijn klant, geschreven op de hoogte te houden. GEWENSTE OPLOSSING : De bovenvermelde faktuur heeft geen reden tot bestaan dus een Credit Nota wordt verzocht en zo vlug mogelijk om een verdere escalatie te vermijden. Met beleefde groeten Gaby

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Credit Nota

Berichten (6)

Bulex Services

aan: G. V.

04/09/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

G. V.

aan: Bulex Services

05/09/2022

Beste, we hebben uw email dd 05/09/2022 ontvangen met volgend bericht : quote O.Réf/CM-B 08366543 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Na analyse van uw dossier kunnen wij u 2 voorstellen doen: Indien u een nieuw toestel laat plaatsen betalen we forfait en standaardcontract terug. Indien u het toestel laat herstellen doen we het onderhoud nog achteraf. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio Medewerker Klachtendienst/ Collaborateur Service Plaintes Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.be Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium unquote Bedankt voor uw voorstellen maar dat is niet wat wij gevraagd hebben. We hebben een Credit Nota gevraagd op de Faktuur, die ons werd aangeboden, voor een dienst die wij absoluut niet gevraagd hebben. Bij ontvangst van de Credit Nota zullen we beslissen wat we gaan doen. Met beleefde groeten, Gaby

Bulex Services

aan: G. V.

05/09/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,

Bulex Services

aan: G. V.

07/09/2022

O.Réf/CM-B 08366543 Geachte, Wij komen terug op uw mail. Na overleg met onze verantwoordelijke, kunnen wij onze factuur aanpassen naar onze minimum forfait dwz 107Eur zonder BTW. Indien u het toestel zou vervangen door een Vaillant of Bulex toestel kunnen wij onze minimum forfait van 107Eur zonder BTW annuleren indien wij een aankoopfactuur hebben ontvangen. Indien u hiermee akkoord gaat gelieve ons een mail terug te sturen. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio Medewerker Klachtendienst/ Collaborateur Service Plaintes Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.be Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us

G. V.

aan: Bulex Services

24/09/2022

Beste, Bedankt voor uw antwoord. Maar voor de zoveelste keer, we vragen een krediet nota voor vermelde faktuur nr 26027407 dd 21/06/2022. Even ter herinnering, een faktuur die ons werd aangerekend voor niet-gevraagde, niet-uitgevoerde diensten. Wij hebben geen reparatie gevraagd, we gaan geen nieuw toestel kopen. Wij vragen een krediet nota. Bedankt en vriendelijke groeten Gaby

Bulex Services

aan: G. V.

24/09/2022

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,