back

weigering tot levering of verloren?

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. B.

aan: Post NL

30/08/2022

Beste, Ik bestelde bij een nederlandse firma 4 autobanden met velg. Bij levering was ik niet thuis (heel kort vooraf verwittigd), en het pakje zou naar een ophaalpunt gaan, in dit geval: lukoil te wommelgem. Daar aangekomen zei de verantwoordelijke dat de koerier van POST NL de banden niet wou meenemen omdat ze te zwaar waren, dat ik ze maar zelf moest ophalen in een depot. Volgens POST NL mag zoiets niet. Ik neem vandaag contact op via chat: Ze vinden nog 3 van de 4 banden, wat al vreemd is. En ze kunnen mij verder niet helpen want ik ben geen klant. Ik moet maar de verkoper contacteren, want voor mij kunnen ze niets doen. Ik ben echter wel volgens de wet de benadeelde en POST NL is verantwoordelijk voor de levering en goed behandelen van MIJN pakje dat ik 540 euro heb betaald. Hoe gaat POST NL dit oplossen? Ik wil wat ik besteld heb, en POST NL gaat in de fout, niet de verzender , niet de ontvanger. Graag antwoord binnen de 14 dagen aub. Zoniet verplicht POST NL mij om klacht in te dienen. Ik ben benadeelde en heb recht op compensatie of op levering, niet : contacteer de verkoper maar, meer kunnen we niet doen.

Gewenst oplossing

  • levering of schadevergoeding, fout van POST nl , neem uw verantwoordelijkheid aub.