back

non levering en fysieke schade

Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. O.

aan: Juntoo (Overstock Home)

23/08/2022

Beste, ik bestelde in Juntoo op 28/4 voor € 6000 aan meubels. De eerste leverdatum was eind juli ergens, maar dat hebben ze dus al niet gehaald. Toen ik maar zelf belde, kwamen ze doodleuk met het feit dat er nog een kast van de 2 niet vooradig was, maar dat ze wel wilden de levering opsplitsen zodat ik toch 1 kast had. Deze werd dan een tweetal weken later geleverd. Doch was de kwaliteit ondermaats, 2 kastdeuren verkeerd gemonteerd, een stuk uit het frontpaneel en een deel fineer die omhoog kwam. Na een klacht ingediend te hebben, kreeg ik een vriendelijke call center medewerkster aan de lijn die mij een nieuwe levering beloofd. Zelfs een vip levering om zeker geen problemen te hebben bij het monteren. Maar wel maar 2 weken later. Nu waren ze hier net, 2 uur buiten leveringstermijn. Ik had al eens een uur verloren met de montage van mijn kast, en nu nog eens 2 uur recup moeten opnemen voor een vrachtwagen die dan veel later kwam. Ze hadden een kast mee, maar wat bleek: op hun papieren stond geen montage. Ze hadden ook maar dus een kast mee, maar niet de nodige poten. Die zou dus van mijn vorige kast moeten afgehaald worden. Waar ik niet van op de hoogte was en eigenlijk in die vip levering zat. Ze schudden met hun hoofd, maar begonnen toch enkele poten los te vijzen. Maar door hun haast draaiden ze al snel een vijs stuk. Dat was het moment dat ze losbarstten: de kast werd gewoon stuk gegooid, ik heb deze ook deels op mij gekregen. Ik ben nu wel een beer en ik kan tegen iets, maar dit is toch niet meer normaal? Waar zijn we mee bezig als de koning (wat de klant toch zou moeten zijn) gewoon een kast op zijn kuit gesmeten wordt!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 5422,38
  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding
  • Vervanging

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

aan: D. O.

29/08/2022

---------------------------------------------- Petra DD, 29 aug. 2022 11:15 CEST Dag Meneer Ongenae, We hebben je bericht goed ontvangen. Het spijt ons te lezen dat de omruiling van de je dressoir op 23 augustus niet goed verlopen is. We zijn oprecht verbaasd over je opmerking over de montageploeg wat we intern opnemen met onze collega's van logistiek. Bij het consulteren van je dossier stellen we vast dat je bericht en foto ondertussen werd bezorgd aan de verantwoordelijke van logistiek. Van zodra we de nodige informatie hebben ontvangen, contacteren we jou om een nieuwe oplossing aan te bieden. In afwachting van een nieuwe oplossing bieden we jou onze oprechte excuses aan voor de wijze waarop de omruiling heeft plaatsgevonden. Mocht je nog vragen hebben of nog extra informatie willen toevoegen, ontvangen we graag je bericht op hallo@juntoo.be met vermelding van je bestelbonnummer. Vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Petra DD Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 23 aug. 2022 19:39 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[8DZ8Y8-LEDX4] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[8DZ8Y8-LEDX4]

D. O.

aan: Juntoo (Overstock Home)

18/09/2022

Beste, ondertussen zijn we 3 weken verder en heb ik ... NIETS ... meer vernomen. De leverdag van onze tweede kast is ondertussen ook al voorbij gegaan. Ook daar NIETS gehoord. Wanneer krijg ik duidelijkheid? Wij zitten ondertussen al 6 maand zonder kasten waarvan jullie promotie maken dat deze in stock onmiddellijk te verkrijgen zijn. Dit kan toch niet meer? En daar bovenop komt het ganse verhaal hierboven beschreven. Ik sta hier met een een megadoos in mijn living waar ik niets mee kan doen totdat er duidelijkheid omtrent de situatie komt en die komt er gewoon niet. Hoe kunnen jullie jezelf profileren als een serieus bedrijf. Indien dit niet spoedig uitgepraat wordt en wij een volwaardige oplossing aangeboden krijgen, dan ga ik een stap verder zetten. Ik ben het wachten en gepalaver meer dan beu. Als jullie dit niet willen aanpakken, dan pak ik het aan. Dries Ongenae

Juntoo (Overstock Home)

aan: D. O.

20/09/2022

---------------------------------------------- Petra DD, 20 sep. 2022 09:16 CEST Dag Meneer Ongenae, Bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses voor het wachten. We nemen dit nu intern op zodat je vandaag nog een bericht ontvangt over de omruiling van je dressoir en de levering van je barkast. Wat je klacht betreft over de manier waarop de omruiling is verlopen op 23 augustus kunnen we je meedelen dat deze nog steeds in behandeling is. We hopen je hierover spoedig verder te informeren. Mocht je nog vragen hebben, laat ons gerust iets weten op hallo@juntoo.be met vermelding van je bestelbonnummer. Met vriendelijke groeten, Petra DD Customer Care Juntoo 09/298 10 50 ---------------------------------------------- Klachtenbox, 18 sep. 2022 11:28 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[WVGLDY-V0895] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[WVGLDY-V0895]