back

koel/vriescombinatie steeds defect

MIELE Z. 5 Mollem 480, MOLLEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. L.

aan: MIELE

22/08/2022

Beste , wij kochten bij jullie de top-of-the-range koel/vriescombinatie en hebben reeds na het derde jaar gebruik verschillende keren reparateurs gehad voor de ijsmaker , telkens zonder resultaat , één ervan trok zelfs de achterwand kapot en de laatste stak er een thermometer in en besliste dat het toestel onherstelbaar was omdat de koeling onvoldoende werkte , ze wilden ons wel aan halve prijs een toestel leveren , dus we moeten na 5 jaar (!) reeds ons duur toestel van 3.149 € vervangen en bovendien kan men het toestel maar leveren 2 maand later . Ik wil dat men ons 50 % van de kostprijs terugbetaald aangezien dit toestel zoveel gebreken heeft gehad .

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding