- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
VIVABOX bon niet meer geldig
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
J. D.
aan: VIVABOX
Beste, We kregen ongeveer 4 jaar geleden, ter gelegenheid van ons huwelijk, een Vivabox bon voor 3 dagen (2 nachten) verblijf in een hotel naar keuze. Als gevolg van gezondheidsproblemen en vooral door Corona, is dit niet kunnen gebeuren. Door dit alles is dit achteraf in de vergeethoek geraakt. Nu blijkt de bon sinds december niet meer geldig. Bij telefonisch contact kreeg ik te horen dat de bon wel goed geregistreerd werd, maar dat ik heb 'nagelaten' de bon te verlengen. Ik vind dit oneerlijk. Door de registratie beschikte Vivabox over mijn email adres and gsm nummer. Vivabox had mij gemakkelijk een verwittiging kunnen sturen. Dit zou een standaard procedure moeten zijn, niet enkel na de Corona tijd. Met vriendelijke groeten, Jan Depauws