back

VIVABOX bon niet meer geldig

VIVABOX Excelsiorlaan 53/A, ZAVENTEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: VIVABOX

19/08/2022

Beste, We kregen ongeveer 4 jaar geleden, ter gelegenheid van ons huwelijk, een Vivabox bon voor 3 dagen (2 nachten) verblijf in een hotel naar keuze. Als gevolg van gezondheidsproblemen en vooral door Corona, is dit niet kunnen gebeuren. Door dit alles is dit achteraf in de vergeethoek geraakt. Nu blijkt de bon sinds december niet meer geldig. Bij telefonisch contact kreeg ik te horen dat de bon wel goed geregistreerd werd, maar dat ik heb 'nagelaten' de bon te verlengen. Ik vind dit oneerlijk. Door de registratie beschikte Vivabox over mijn email adres and gsm nummer. Vivabox had mij gemakkelijk een verwittiging kunnen sturen. Dit zou een standaard procedure moeten zijn, niet enkel na de Corona tijd. Met vriendelijke groeten, Jan Depauws

Gewenst oplossing

  • Vervanging