back

Juntoo blijft levering uitstellen

Juntoo (Overstock Home) Foreestelaan 84, , GENT
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. V.

aan: Juntoo (Overstock Home)

15/08/2022

Beste, Op 30 mei 2022 bestelden wij bij jullie een tafel en fauteuil voor onze nieuwe woning met bestelnummer 751450. De voorziene leverdatum hiervan was 4 juli 2022. Ondertussen hebben jullie al enkele keren de levering uitgesteld. Zo staat de levering nu gepland op 22 augustus 2022. Echter, wanneer wij enkele dagen geleden jullie belden om te informeren over de voetenbank die we mogelijks ook zouden bijbestellen bij de fauteuil, lieten jullie ons weten dat een poot van de tafel maar in jullie magazijn (en dus nog niet bij ons thuis) verwacht wordt op 12 september 2022. Ondanks dat jullie over deze informatie reeds beschikten, hebben jullie ons van niets laten weten en staat de levering nog steeds gepland op 22 augustus 2022. De medewerker aan de telefoon liet ons weten dat ze ons ging terugbellen met meer informatie, maar heeft dit dan niet meer gedaan. Wij willen graag zo snel mogelijk een concrete datum weten voor de levering van ons tafel. Wij verwachten eind september een baby en hebben deze zo snel mogelijk nodig: onze vorige tafel is niet mee verhuisd waardoor we nog steeds geen bezoek kunnen ontvangen. Verder wensen we ook een herziening van de factuur/financiële compensatie. Ten slotte zouden we willen weten of het mogelijk is om voorlopig een groot stuk van ons betaald bedrag terug te krijgen tot aan het moment van levering. Wij hebben de domme fout gemaakt om onze bestelling al volledig te betalen in plaats van enkel een voorschot, waardoor we het gevoel krijgen dat jullie, in tegenstelling tot andere meubelwinkels, geen enkele prioriteit meer hechten aan deze levering en ons aan ons lot overlaten. Alvast bedankt.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (2)

R. V.

aan: Juntoo (Overstock Home)

19/08/2022

Beste, Graag hadden wij jullie verzocht om zo snel mogelijk op ons bericht te reageren. Het is nu vrijdag en de levering staat nog altijd gepland op aanstaande maandag 22 augustus. Wij weten nu nog steeds niet of dit zal doorgaan of niet. Zowel ik als mijn vriendin werken standaard niet thuis op maandag en moeten dit speciaal aanvragen om thuis te kunnen zijn op die dag, het is dus van belang dat wij dit snel weten. Alvast bedankt.

R. V.

aan: Juntoo (Overstock Home)

19/08/2022

Beste, Bedankt om telefonisch contact op te nemen met ons. De levering staat nu gepland op 22 september en wij zijn tevreden met jullie commerciële geste. Ik ga deze klacht voorlopig afsluiten. Wij hopen wel dat, gezien de leverdatum nu een week voor onze uitgerekende bevallingsdatum is, deze niet meer wordt uitgesteld. Alvast bedankt.