back

Onterecht te hoge abonnementskosten

Test Aankoop 13 Hollandstraat, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. V.

aan: Test Aankoop

13/08/2022

Beste, op 9 juni vroeg ik of mijn Test Aankoop abonnement goedkoper kon, waarna ik op 10 juni per mail bevestiging ontving dat mijn Test Aankoop abonnement omgezet zou worden naar een ander abonnement waardoor ik nog maar 10,60 i.p.v. 21,68 euro per maand zou betalen. Echter is op 9 juni, 5 juli en 5 augustus 21,68 i.p.v. 10,60 euro van mijn rekening afgeschreven. Op 17 juli en 9 augustus heb ik gemaild om dit aan te geven, maar hier heb ik geen reactie op mogen ontvangen. Ik wil graag 1) een reactie, 2) het bedrag van 33,24 euro dat ik te veel betaald heb terug ontvangen en 3) dat voortaan nog maar 10,60 euro per maand afgeschreven wordt. Alvast bedankt voor uw reactie.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 33,24

Berichten (1)

Test Aankoop

aan: N. V.

07/09/2022

Geachte abonnee, Wij hebben uw bericht via het klachtenplatform goed ontvangen. Uw dossier/vraag werd vandaag telefonisch behandeld door onze abonnementendienst. Twijfel niet om ons te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CONFIDENTIALITY NOTICE This message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient. If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system. We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.